مسئول عقیدتی ستاد کل سپاه پاسداران:

لرستان خبر: مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران گفت: افتخار سپاه این است که سرباز ولایت است و در واقع ارزش سپاه به ولایت پذیری اش است.

به گزارش لرستان خبر  از  خرم آباد ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ادیانی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در جمع پاسداران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در خرم آباد خطاب به کسانی که معتقد به دموکراسی غربی هستند اظهار کرد: امام خمینی (ره) ولایت فقیه را در مقابل استبداد می دانستند و با این وجود می توان گفت که موکراسی واقعی تنها در پذیرش ولایت فقیه تجلی می یابد.

وی با بیان اینکه تنها با ولایت پذیری می توانیم به مقصد برسیم وگرنه منحرف می شویم افزود: امروز دموکراسی دینی با محوریت ولایت فقیه در مقابل لیبرال دموکراسی غرب قرار دارد؛ البته متاسفانه برخی ها در داخل نیز بدنبال استقرار لیبرال دموکراسی غربی هستند.

مسئول عقیدتی سپاه پاسداران از ولایت پذیری و ایمان و عمل صالح به عنوان شایستگی های پاسداری نام برد و بیان کرد: افتخار سپاه این است که سرباز ولایت است و در واقع ارزش سپاه به ولایت پذیری اش است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه ولایت و امامت در ولایت فقیه تجلی یافته است تصریح کرد: در زمان امام خمینی (ره) رابطه مراد و مریدی بین امام و سپاه حاکم بود و خوشبختانه امروز این رابطه بین سپاه و مقام معظم رهبری حاکم است.

وی از ایمان و توکل به عنوان رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان از سلاح و تجهیزات بهره آنچنانی نداشتند اما آنچه که باعث پیوزی سپاه اسلام  شد آه و سوز رزمندگان و یاحسین (ع) و یا زهرا (س) گفتن ها بود.

مسئول عقیدتی سپاه پاسداران بر ضرورت پرداختن به آثار مکتوب در حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به این آثار دارند.

 

لازم بذکر است که در این مراسم از مسئولان و مربیان نمونه حوزه عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تجلیل شد.

انتهای پیام /

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات