دبیر همایش ملی آیت الله کمالوند در خرم‌آباد:

لرستان خبر: دبیر اجرائی همایش آیت الله کمالوند گفت: برای برگزاری همایش ملی پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله کمالوند بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از ۷۰۰ مهمان ویژه دعوت شده است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، حجت الاسلام فرزاد منصوری امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری حوزه علمیه آیت الله کمالوند آمادگی کامل را برای برگزاری همایش پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله کمالوند دارد.

وی افزود: این همایش در 31 اردیبهشت ماه در خرم آباد برگزار می شود که در این همایش تعداد زیادی از شخصیت های مذهبی کشور حضور دارند و برخی از سخنرانان مطرح و برجسته کشوری در مورد شخصیت والای آیت الله کمالوند به ایراد سخن می پردازند.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: این همایش با هدف معرفی شخصیت برجسته آیت الله کمالوند و تکریم ایشان برگزار می شود که برای شرکت در این همایش از مشاهیر و فرهیختگان سیاسی و دینی کشور و فرزندان آیت الله کمالوند دعوت شده است.

دبیر اجرائی همایش آیت الله کمالوند بیان کرد: برای برگزاری همایش ملی پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله کمالوند بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از 700 مهمان ویژه دعوت شده است.

وی اظهار کرد: در کنار این همایش ملی نمایشگاهی از تصاویر و فعالیت های سیاسی آیت الله کمالوند برپا می شود و تبلیغات میدانی و محیطی این همایش نیز از روز شنبه در سطح شهر و رسانه ملی انجام می شود.

حجت الاسلام منصوری افزود: محورهای برگزاری این همایش زندگینامه، فعالیت های مذهبی و سیاسی، فعالیت های اجتماعی و ارتباط آیت الله کمالوند با آیت الله بروجردی و حضرت امام (ره) است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات