معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: در این زمینه شایعاتی مبنی بر اینکه شورای تامین از ورود سید حسن خمینی جلوگیری به عمل آورده منتشر شده که این کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش لرستان خبر از خرم‌آباد، سعید شاهرخی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه این روزها شایعات زیادی در مورد لغو همایش تبیین شخصیت امام خمینی (ره) در بروجرد مطرح می کنند که بدون سند و دلیل است.

وی با اشاره به احترام و علاقه مردم لرستان به نوه امام خمینی (ره) افزود: مردم لرستان همیشه به خانواده امام خمینی(ره) علاقه و عشق داشتند و به نوه ایشان حجت‌الاسلام سید حسن خمینی ارادت و علاقه زیادی دارند و استقبال می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: برنامه حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی به دانشگاه بروجرد بنابر دلایلی که رئیس این دانشگاه اعلام کرده است، لغو می‌شود؛

شاهرخی عنوان کرد: در این زمینه شایعاتی مبنی بر اینکه شورای تامین از ورود سید حسن خمینی جلوگیری به عمل آورده منتشر شده که این کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: چنانچه برنامه ای تدوین شود و با حضور ایشان باشد به طور قطع مورد استقبال مردم و شورای تامین قرار خواهد گرفت. شورای تامین بر اساس وظیفه ذاتی خود موظف بوده از این گونه مراسمات صیانت کند.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در آینده تصریح کرد: به زودی همایش تبیین شخصیت امام خمینی (ره) در بروجرد برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: در این راستا شایعات بعضی سایت ها مبنی بر ممانعت شورای تامین از ورود سید حسن خمینی در لرستان را تکذیب می کنیم و صحت ندارد.

شاهرخی با بیان اینکه ما باید از هرگونه حاشیه‌سازی و فضاسازی در استان لرستان پرهیز کنیم، عنوان کرد: این حاشیه‌سازی‌ها موجب کُند شدن روند توسعه این استان می‌شود، بنابراین از هرگونه حاشیه‌سازی اعلام انزجار می‌کنیم.

وی در مورد برخی اخبار رسانه ها در مورد تجمع در جلوی دانشگاه آیت الله بروجردی نیز گفت: حراست دانشگاه این تجمع را تایید نکردند و منابع ما در این مورد نیروی انتظامی، اطلاعات حراست دانشگاه و مدیریت دانشگاه است.

وی تأکید کرد: اخبار مربوط به اجرا نشدن همایش تبیین شخصیت امام خمینی (ره) در بروجرد باید مستند و با منبع قابل اعتماد بیان شوند و از جو سازی ها دوری شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات