استاندار لرستان خبرداد

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: یک جلسه ویژه رسیدگی به مشکلات لرستان با حضورنمایندگان استان در مجلس و همچنین برخی از مسئولان کشوری در مجلس برگزار می شود تا با عملی کردن طرح ها و پیشنهادها در زمینه توسعه اقتصادی لرستان اقدامات ویژه ای انجام شود

به گزارش  لرستان خبر، هوشنگ بازوند امروز  در حاشیه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  در این جلسه مسایل و مشکلات استان در دو بخش مشکلات امسال و بودجه سال 93 بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری می شود.

 

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری استان، افزود: بدون شک تصمیم گیری و خروجی این جلسه و اجرای مصوبات آن، عامل مهمی در راستای برون رفت استان از مشکلات کنونی و ایجاد روحیه نشاط و امید در میان مردم می شود.

 

بازوند بیان کرد: در این جلسه، مباحث استان لرستان در خصوص اشتغال، موضوعات اجتماعی، بیمه های بیکاری و طرح هایی که منجر به ایجاد فرصت های شغلی شود، نیز به صورت کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

 

استاندار لرستان، بدون اشاره به زمان دقیق برگزاری این جلسه، گفت: مباحث مربوط به بودجه سال 94 و راههای تخصیص اعتبار در برخی بخش ها از جمله بهزیستی و کمیته امداد از دیگر اهداف برگزاری جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان است.

 

وی عنوان کرد: یک جلسه ویژه رسیدگی به مشکلات لرستان با حضورنمایندگان استان در مجلس و همچنین برخی از مسئولان کشوری برگزار می شود  تا با عملی کردن طرح ها و پیشنهادها در زمینه توسعه اقتصادی لرستان اقدامات ویژه ای انجام گیرد.

 

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با سفر به استان لرستان علاوه بر حضور در شورای اداری و بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی استان، از روند اجرای برخی طرح های عمرانی و اقتصادی استان نیز بازدید می کنند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات