نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان:

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای لرستان در نامه ای خطاب به حجت الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آورد است که مکتب دلواپسیم زاییده توافق ضعیف ژنو بوده است.

به گزارش لرستان خبر  از خرم آباد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان لرستان بدنبال سخنرانی روز پنج شنبه 25 اردیبهشت حجت الاسلام ناطق نوری در جلسه شورای اداری لرستان نامه ای سرگشاده خطاب به ایشان صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

 

این نامه ایست خطاب به جناب حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری از جانب دانشجویان دلواپس استان لرستان

 

جناب حجت الاسلام ناطق نوری سلام علیکم

در جلسه جنابتان که با شورای اداری استان لرستان داشته اید سخنانی افاضه فرموده اید که لازم دیدیم از باب یادآوری حقایق و تذکر و از مسند دانشجویان انقلابی خدمتتان عرضه بداریم:

 

1.آقای ناطق در این جلسه با حمله به دلواپسی های جوانان و بزرگان نظام، درباره مسئله هسته ای فرموده اید:"باید با تمام توان سربازان و افسران جبهه سیاسی کشورمان را در مذاکرات حمایت کنیم." سخنی است به ژرفا حق ولی آیا انتقاد و پیشنهادات دلسوزان نظام که موهبتی است ارزشمند به تیم مذاکره کننده تضعیف آن محسوب می شود؟ آیا رصد اطلاعاتی اظهار نظرهای طرف غربی، انتقال و تحلیل آن، به غیر از پرده برداشتن از چهره خبیث دشمن، کار ویژه دیگری دارد؟ دانشجویان، اساتید و متخصصین منتقد توافق ضعیف ژنو یعنی همان هایی که بیسواد خوانده شده اند برخلاف نظر شما، انتقاد را تضعیف و وسیله ای برای تخریب نمی دانند و این طیف شماست که هر گاه قصد تخریب دارد در پسا پرده انتقاد به صحنه می آید و از آزادی بیان و سعه صدر دم میزند.

 

2. آقای ناطق فرموده اید:"به جای اینکه مذاکره‌کنندگان کشورمان را تقویت کنیم و دلداری دهیم تا با خیال راحت آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری است را در مذاکرات پیاده کنند، مکتب دلواپسی را راه انداختیم."

 

شما را به این حقیقت ارجاع می دهیم که مکتب دلواپسیم زاییده توافق ضعیف ژنو بوده است و وادادگی و عدم پای بندی به اصول استکبارستیز انقلاب از سوی برخی دولتمردان تاثیر بسزایی در این نگرانی داشته است. آقای ناطق شما باید از این گروه دلواپس متشکر هم باشید که نگرانی ای جز خدشه به آرمان های انقلاب ندارند.

 

3.  آقای ناطق فرموده اید: "جمهوری‌خواهان نادان بودند و جنگ را با آن همه هزینه به آمریکا تحمیل کردند و عایده‌ای به جز ویرانی برای دیگر کشورها و هزینه بیشتر برای خود آمریکا نداشت اما آمریکا به این جمع‌بندی رسیده که راهی به جز مذاکره با ملت ایران ندارد."

 

اقای ناطق این صحبت شما 2 نکته قابل تأمل را به ذهن متبادر می کند:

نخست زبون بودن آمریکا در برابر انقلاب اسلامی است که انقلابیون واقعی 35 سال پیش به آن پی بردند و شما نیز میدانید آن روز هم که آمریکا سیاست گذار حمله عراق به ایران شد هم از ضعفش در مواجهه سیاسی و فرهنگی با انقلاب بود و نه آن که حال ضعیف شده باشد.

 

دوم این که قدرت انقلاب و جمهوری اسلامی را نشان می دهد که آمریکای جهانخوار قادر به حل و فصل مسائل بین المللی اش بدون حضور ایران نیست و این نکته ایست که مقاومت های جانانه گفتمان 3 تیر ها دلیل اصلی آن است حال آن که شما سخت ترین جبهه گیری ها را علیه این جریان انقلابی داشته اید. آقای ناطق دلواپسی های ما بدلیل ولع و اصرار دولت بر توافق زود هنگام با طرف غربی است.

 

4. آقای ناطق فرموده اید: "وقتی که ملتی به این خوبی و رهبری با این درایت و تیزبینی داریم نباید دلواپس باشیم."

 

اتفاقاً دلواپسی ما از همین جا نشأت می گیرد که وقتی امام و رهبر جامعه می فرماید: "دولت حل تحریم و مشکلات را با مذاکره گره نزند" همقطاران شما اصلی ترین راه برای حل مشکلات کشور را در مذاکره و توافق با غربی ها می پندارند و مذاکرات را تنها برگ برنده برای حل معضلات اقتصادی می دانند. پس به ما حق بدهید که دلواپس باشیم.

 

5. آقای ناطق فرموده اید: "35سال است در بطن این انقلاب بودم"

 

سوال ما دانشجویان شناسنامه دار از حضرتعالی این است که در فتنه آمریکایی - اسرائیلی که رهبر انقلاب خواص جامعه را به موضع گیری در قبال آن امر فرمودند چرا سکوت کردید و هنوزم که هنوز است نسبت به جریان فتنه و سران خائن آن موضع نگرفته اید؟

 

6. آقای ناطق فرموده اید: "اوباما آدم باهوشی است و اشتباه جمهوری خواهان را نمی کند و اهل مذاکره است."

 

جهت اطلاعتان باید بگوییم هر کارشناس جزءِ مسائل بین المللی می داند که احزاب، افراد و جریان های سیاسی آمریکا از جمهوری خواه گرفته تا دمکرات از ریگان گرفته تا بوش و اوباما همگی عروسک های خیمه شب بازی لابی صهیونیست هستند. شاهد آن که همین اوبامای به زعم شما باهوش دمکرات صلح طلب اهل گفت و گو در مصاحبه ای رسمی اعتراف کرد اگر بتواند مایل است تمام پیچ و مهره های تاسیسات هسته ای ایران را برچیند.

 

7. آقای ناطق فرموده اید: "گویا عده ای انقلابی تر از انقلابی ها هستند."

 

خاطر نشان می کنیم سینه تاریخ پر است از مثال های تلخ، از افرادی انقلابی همچون طلحه و زبیر که در لحظات حساس فریفته دنیا گشتند و زرق و برق دنیا باعث شد تا روبروی رکن اصلی انقلاب یعنی ولایت بایستند.

 

8.آقای ناطق فرموده اید: "ما خدا و ایدئولوژی داریم و نباید نگران مذاکرات باشیم."

جنابتان توجه داشته باشد که اصلی ترین ایدئولوژی انقلاب شعار نه شرقی نه غربی است. حال مفاد توافق نامه ژنو که تمام قد از آن حمایت می کنید و به هرگونه نقد دلواپسان انقلاب به آن، حمله می کنید با کدام ایدئولوژی انقلابی سازگار است. آیا این جفای به خون شهدای هسته ای نیست؟

 

9. آقای ناطق فرموده اید: "لطف مردم لرستان به شخص بنده زبانزد ‌است."

بدانید که مردم غیور لرستان با کسی عهد اخوت نبسته اند جز امام جامعه و میزان برای آن ها قرب به مرکز دایره ولایت می باشد و نه هیچ چیز دیگر

 

در پایان این نامه سرگشاده خطاب به ناطق نوری آمده است: ضمن توجه دادن شما به صحبت های مقام معظم رهبری در جمع پاسداران نیروی هوایی سپاه انقلاب اسلامی یادآور می شویم که دلواپسان مذاکرات دغدغه ای جز اعتلای انقلاب اسلامی ندارند و در این راه هرکجا لازم باشد پا به عرصه خواهند گذاشت و ذره ای از آرمان های انقلاب را فدای منافع حزبی نمی کنند چون به زندگی سرمایه داری و اشرافیگری خو و عادت ندارند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات