فرماندار بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار ویژه بروجرد گفت: بامداد امروز بعضی سایت ها بر روی خروجی خود خبر عزل بنده را درج کردند که این خبر کذب است خبر عزل من از سوی شایعه سازان است.

به گزارش لرستان خبر منوچهر فراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بروجرد، اظهار کرد: بامداد امروز بعضی سایت ها بر روی خروجی خود خبر عزل بنده را درج کردند که این خبر کذب است و هیچ دستوری مبنی بر عزلم تاکنون صادر نشده است.

وی افزود: در چند روز اخیر و بعد از لغو سفر سید حسن خمینی به بروجرد رسانه های داخلی و خارجی به دروغ های زیادی پرداختند و هر روز به موضوعی پرداختند تا به اهداف خود برسند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: تا این لحظه خبر، نامه و یا دستوری مبنی بر کنار رفتن من نرسیده و این شایعات کار رسانه هایی است که دنبال برهم زدن آرامش لرستان و بروجرد و ایجاد تشنج هستند.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: این خبر را از منابع رسمی نشنیدم و فقط متوجه شدم بعضی رسانه های اعلام کردند و آن را تائید نمی کنم.

بامداد امروز برخی سایت ها خبر عزل فرماندار بروجرد و توبیخ استاندار لرستان در پی لغو سخنرانی اخیر حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در بروجرد را بر روی خروجی خود گذاشته بودند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، بعد از لغو همایش ملی تبیین شخصیت ملی امام خمینی (ره) در بروجرد که قرار بود 16 و 17 اردیبهشت در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) با حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف‌آبادی و حجت‌الاسلام سیدهاشم رسولی محلاتی برگزار شود رسانه‌های ضد انقلاب به طور وسیع به این موضوع دامن زدند و برای رسیدن به اهداف سیاسی شایعات مختلفی را مطرح کردند که ‌از سوی مسئولان لرستان تکذیب شد.

23 اردیبهشت ماه نیز فراقی فرماندار بروجرد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد اظهار کرد: سید حسن خمینی بنا به دلایل شخصی خودشان خواستار به تعویق افتادن حضورشان در لرستان شدند و هر زمانی که اراده کنند ما به عنوان میزبانان ایشان آماده استقبال گرم از ایشان هستیم.

فراقی در آن مصاحبه با اشاره به دلایل لغو سفر سید حسن خمینی تصریح کرد: تمام مطالب ارائه شده در مورد لغو سفر ایشان کاملا کذب است و به هیچ وجه زمینه و دلیل سیاسی ندارد و به دور از هر گونه جریان انحرافی بوده است.


انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات