در انتقاد به سخنان" ناطق نوری" مطرح شد

امام جمعه دورود گفت: می گویند کشوری که رهبر مقتدر دارد نیاز به دلواپسی ندارد. ما این قسمت از حرف شما که رهبری مقتدر است را قبول داریم ولی ما باید به تکلیفمان عمل کنیم، تکلیف سربازی را چه کنیم؟ ما ساکت باشیم و بگذاریم فتنه۸۸ شود و بگوییم چون رهبر داریم.

به گزارش لرستان خبر از دورود، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان دورود با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار کرد: طرف های غربی قصد دارند مذاکرات هسته ای طولانی شود وشش ماه شش ماه تمدید شود و با تهدید کردن ملت ایران ما را بازی دهند.

 

وی با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن طرف غربی افزود: غربی ها قابل اعتماد نبوده و در کارشان مکر وحیله دارند و ما باید بر خواسته های خودمان پافشاری کنیم و باید هوشیار باشیم  که اگر اینطور نباشد ضربه خواهیم خورد مانند بلایی که بر سر اوکراین آوردند و آن را سرنگون کردند.

 

امام جمعه شهرستان دورود بیان کرد: باید مواظب واستوار باشیم تا نتیجه بگیریم و در این چند ماه آن ها به تعهداتشان عمل نکرده اند ولی ما به تمامی تعهداتمان عمل کرده ایم ولی دیده ایم که 20 -30 تا از شرکت هایمان را تحریم کرده اند و همچنان تحریم ها پا برجاست.

 

وی تصریح کرد: اخیرا دوستان جمع شده اند و جلسه ای با عنوان ما دلواپسیم برگزار کرده اند و حرفهای خوبی زده اند که  بعضی از روزنامه ها و سایت ها آمده اند از این حرکت انتقاد کرده و گفته اند که ما دلواپس نیستیم.

 

وی عنوان کرد: ما اگر دلواپس نبودیم که اصلا انقلاب نمی کردیم و در جنگ مقاومت نمی کردیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رجایی پور اظهار کرد: می گویند کشوری که رهبر مقتدر دارد نیاز به دلواپسی ندارد. ما این قسمت از حرف شما که رهبری مقتدر است  را قبول داریم  ولی ما باید به تکلیفمان عمل کنیم، تکلیف سربازی را چه کنیم؟  ما ساکت باشیم و بگذاریم فتنه88 شود و بگوییم چون رهبر داریم.

 

وی افزود: در جنگ احد هم عده ای این طور می گفتند و تنگه را رها کردند و به فکر غنیمت افتادند و دشمن همه را قتل عام کرد، ما باید مطیع رهبری باشیم.

 

امام جمعه شهرستان دورود تصریح کرد: بعضی از مسئولان شهرستانی در بعضی جلسات  مطالبی عنوان می کنند که در تضعیف نظام و شهرستان است در حالیکه تضعیف نظام حرام شرعی است و این موضع گیری ها حداقل دو نتیجه دارد یکی مدیران ارشد نسبت به شهرستان بدبین می شوند و دیگری تحریک آمیز است.

 

وی بیان کرد: الان که زمان  انتخابات نیست که از این حرف ها می زنید و باید بدانیم که هر استانی ظرفیتی دارد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات