امام جمعه دورود در گفت وگو با تسنیم:

امام جمعه شهرستان دورود گفت: عزل مسئولان لرستان خواست رسانه های ضد انقلاب غربی و معاند داخلی است و این کار یک اشتباه بزرگ است. چراکه مسئولان استانی با تلاش و پشتکار درصدد رفع معضلات استان هستند و نباید استان را اسیر حاشیه‌ها کرد.

به گزازش لرستان خبر حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رجایی پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دورود، با اشاره به جوسازی رسانه ها در مورد عزل مسئولان لرستان اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد جوسازی های زیادی علیه مسئولان لرستان بودیم که خارج از واقعیت بوده است.

وی با اشاره به جوسازی رسانه های ضد انقلاب و اصلاح طلب افزود: استان لرستان مشکلات و محرومیت ها زیادی دارد که این حاشیه های ایجاد شده مسئولان را از رسیدگی به مشکلات باز می دارد.

امام جمعه شهرستان دورود بیان کرد: دولت باید مواظب باشد که اسیر جنجال سازی های رسانه ای نشود و به خواسته های رسانه های معاند تن ندهد.

وی با اشاره به لغو حضور سید حسن خمینی در لرستان تصریح کرد: لغو این همایش و انداختن آن به زمان دیگر با مشورت خود سید حسن و پیشنهاد وی بوده است و شایعاتی مبنی بر تجمع و توهین دروغ محض است.

وی با اشاره به اردات مردم لرستان به بیت امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: مردم شریف لرستان همواره به بیت امام(ره)ارادت و علاقه داشتند و دارند و در طول این سال ها همواره این را نشان داده اند.

رجایی پور نا آرامی های ایجاد شده در لرستان در پی اخباری مبنی بر تغییر مدیران را خطرناک دانست و اظهار کرد: استان لرستان استانی سیاسی است که بارها از ایجاد فضای نا آرام ضربه خورده و در این برهه که تازه مدیران شروع به کار کردند حاشیه های سیاسی بیش از هر زمان دیگری برای استان خطرناک است.

وی دولت را دعوت به آرامش و خویشتن داری کرد و افزود: دولت محترم باید در این زمینه دچار شتاب زدگی نشود و برای مسئله ای کوچک، لرستان را نا آرام نکند.

وی توبیخ استاندار  لرستان و عزل فرماندار بروجرد را خواست رسانه های غربی و معاند داخلی دانست و تصریح کرد: عزل یک فرماندار یا توبیخ استاندار محترم یک اشتباه بزرگ است. چراکه مسئولان استانی با تلاش و پشتکار درصدد رفع معضلات استان هستند و نباید استان را اسیر حاشیه ها کرد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات