بسیج دانشجویی دانشگاه بروجرد در واکنش به اتفاقات بروجرد:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بروجرد در بیانیه ای اعلام کرد: جریان های رسانه‌ای متمایل به آمریکا، مرتب به دنبال حاشیه‌سازی و تشویش اذهان عمومی ملت هستند

به گزارش لرستان خبر از بروجرد، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بروجرد در واکنش به جوسازی رسانه‌ای پیرامون لغو سفر نوه امام (ره) بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

با اهدای سلام و تحیت محضر مردم با بصیرت ایران اسلامی، با توجه به جوسازی اخیر رسانه‌ها و جراید خود فروخته داخلی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد پیرو اهداف آرمانی الهی خود وظیفه می‌داند چند نکته‌ای  به سمع و نظرتان برساند:

 

 1) نزدیک به دو هفته از لغو همایش تبیین شخصیت امام خمینی (ره) می‌گذرد و همچنان برخی جریانات با موج سواری بر لغو این همایش، خارج از وظیفه شفاف گری خود، با ضخیم‌کردن این مطلب که سخنرانی سیدحسن خمینی را افراطی‌ها لغو کردند، شروع به نشر اکاذیب و تحلیل و تفسیر و به دنبال پیدا کردن مقصر برای آن بودند که ملت چه نشسته‌اید که سخنرانی نوه امام (ره) را لغو کردند، ولی اشاره‌ای نکردند که اصلا چه شد؟ چه کسی دعوت کرد؟ چه کسی لغو کرد؟ چرا لغو کرد؟ و باز انگشت اتهام را به سوی نیروهای انقلابی نشانه گرفتند و با القابی همچون تندرو، خودسر انواع تهمت‌ها را نثار کردند.

 

مگر حضرت امام (ره) نفرمود: هرگاه دشمن حرکت شما را تایید کرد بدانید که در مسیر اشتباه قدم بر می‌دارید، جراید و خبرگزاری‌های استان هم که انگار دیگر تمام مشکلات استان را حل کرده بودند!

 

تنها دغدغه آنها و معضل بزرگ مردم لرستان را در چرایی لغو حضور سیدحسن خمینی عنوان کردند، جمعی 40 نفره از نمایندگان مجلس به جای پیگیری حقوق هسته‌ای ملت ایران، و به جای حل معضل بیکاری که بلای جان کشور و استان شده خواستار پیگیری دلایل لغو سفر نوه امام(ره) شدند و وزیر کشور نیز دستور ویژه برای پیگیری این امر می‌دهد.

 

این درحالیست که حتی یک نفر پیدا نشد که بگوید همزمان با لغو سخنرانی سیدحسن خمینی، سخنرانی سعید جلیلی این جانباز و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  به لرستان هم لغو شد.

 

ما مخالف لغو سفر یادگار امام (ره) به دانشگاه آیت الله بروجردی بودیم، اما اینکه آن را بهانه‌ای کنند برای سرزنش و توهین به نیروهای انقلابی، اینکه دستاویزی درست کنند که نیروهای ارزشی را ناجوانمردانه افراطی و خودسر بدانند در صورتی که اصلا نقشی در لغو آن نداشتند را عملی غیر شرعی می‌دانیم.

 

ای کاش این گویندگان ذی نفوذ در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری این اتحادی را که در کوبیدن نیروهای انقلابی و مخلص از خود نشان دادند، لااقل کمی از آن را در حل  معضل بیکاری 64 درصدی لرستان بکار ببرند، معضل تعطیلی مراکز صنعتی لرستان را دنبال کنند و پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان را بررسی کنند.

 

مگر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام ما برگرفته از شخصیت انقلابی حضرت امام (ره) گرفته نشده است.

 

چرا جریانات رسانه‌ای متمایل به آمریکا، مرتب به دنبال حاشیه‌سازی و تشویش اذهان عمومی ملت هستند، یکبار استاندار اصفهان را به دلیل فراهم نکردن مقدمات سفر یک شخصیت سیاسی تقبیح می‌کنند و مسئولان کیش را نیز به همین خاطر محاکمه می‌کنند، اما از توافق‌های مبهم و انتصابات افراد مساله دار صحبتی نمی‌کنند.

 

 2) دریغ و صد افسوس  که به فرموده حضرت امیرالمومنین (ع) "مردم بنده دنیایند و دین لقلقه زبانشان".

 

ای کاش تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد بروجرد که خواستار محاکمه مسببان لغو این  سفر شدند، ذره‌ای هم غیرت سیاسی و وطنی خرج می‌دادند و در ایام فتنه 88 که سران فتنه، کشور و نظام را به بحران عمیقی دچار کردند و امید از دست رفته دشمنان را جان تازه‌ای دادند را نیز برای حفظ ظاهر هم که شده در یک خط محکوم و خواستار محاکمه آنها می‌شدند.

 

ای کاش از انتصاب‌های بی‌وقفه وزارت علوم و دانشگاه آزاد که در پست دادن به فعالین فتنه، گوی سبقت را از هم ربودند، هم چیزی می‌گفتند.

 

البته چهره این طیف مثلا حامی قانون برای مردم فهیم ایران اسلامی سالهاست شناخته شده و در 9دی پاسخ ایشان را دادند."

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات