معاون قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیاء:

لرستان خبر: معاون قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: ماهیت انقلاب اسلامی بر فرار از تمدن غرب و فرار از نظام سلطه استوار بوده است و انقلاب اسلامی اراده خداوند است و آمده است تا تمدن غرب را دچار اضمحلال کند.

 

به گزارش لرستان خبر، عظیم ابراهیم پور در یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی لرستان که توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد بیان داشت: برخی ها به بهانه تامین معیشت مردم اسلام را اعتباری تعریف می کنند و این همان رویکردی است که خلفا در قبال اسلام داشتند.

 

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی بر فرار از تمدن غرب و فرار از نظام سلطه استوار بوده است اما امروز برخی ها با اسلام اعتباری برخورد می کنند و با بهانه کردن معیشت مردم می گویند می گویند باید بی خیال این حرف ها شد.

 

معاون قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: اینها ایران را در حد یک ژاپن اسلامی که با بی خیال شدن نسبت به ماهیت انقلاب اسلامی شکل می گیرد می خواهند.

 

ابراهیم پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده خداوند است و آمده است تا تمدن غرب را دچار اضمحلال کند تصریح کرد: انقلاب اسلامی معبری است که خداوند در دنیایی که سراسر آن را زشتی ها، زبونی ها و پلیدی های انسان های نظام سرمایه داری در برگرفته و در زیر چنته صهیونیست ها غوطه ور شده اند به سمت جامعه مهدوی باز کرد.

 

وی از نهاد ولایت به عنوان نهاد مقدمه ساز ظهور یاد کرد و ادادمه داد: همه ما باید به مانند شهید طهرانی مقدم ها، احمدی روشن ها و شهریاری ها، علیمحمدی ها، صیاد شیرازی ها و آوینی ها باید جایگا خود را در نهاد ولایت پیدا کنیم.

 

معاون قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: زمانی که شهید احمدی روشن ترور شد مردم در 67 شهر آمریکا در محکومیت این ترور راهپیمایی کردند حال سوال این است اگر شهید احمدی روش در نهاد ولایت جایگاه خود را پیدا نمی کرد آیا به این راحتی می توانستیم چنین راهپیمایی هایی را در دل آمریا به راه بیندازیم.

 

ابراهیم پور بیان داشت:  فردویی که بدست متخصصانی همچون شهید احمدی روشن ها و آب نیکی ها ساخته شده بود به خاری در چشم و گلوی آمریکا و اسرائیل تبدیل شده بود اما بدنبال توافق نامه ژنو آنها با خوشحالی و شادمانی اعلام دیگر نسبت به فردو خیالشان راحت است چون در دوربین نصب کرده اند.

 

لازم بذکر است که در این مراسم که با حضور حاتمی مسئول بسیج دانشجویی لرستان برگزار شد از همسر جانباز 100 درصد سید نورخدا موسوی که در درگیری با گروهک تروریستی ریگی مجروح شده است تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام /

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات