امام جمعه بروجردعنوان کرد

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: برپایی با شکوه مراسم ارتحال امام راحل خنثی کننده توطئه دشمنان است .

حجت الاسلام والمسلمینˈحسن ترابیˈ روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل با بیان اینکه هرساله آیین بزرگداشت مراسم ارتحال امام با شکوه و عظمت ویژه ای در حرم مطهر و مساجد همه شهرها برگزار شده است افزود: این درحالی است که دشمنان تلاش می کنند با کم رنگ نشان دادن حضور میلیونی مردم در آیین های بزرگداشت سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی در نقاط مختلف کشور ، اعلام کنند که مردم ما مردم بهمن 57نیستند.

وی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی هر ساله در 14 خرداد با حضور پرشور در آیین ارتحال امام راحل ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمانهای امام به دنیا نشان دادند که همچون 35سال گذشته در مسیر امام و انقلاب ایستاده و نه تبلیغات دشمنان و نه فشار اقتصادی و هیچ مشکل دیگری این ملت را از راه امام که همان راه اسلام و قرآن است برنخواهد گرداند.

امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران عاشق امام و راه امام (ره) هستند و به خوبی می دانند که حضور گسترده آنها در آیین سالگرد ارتحال امام موجب خنثی شدن تبلیغات مسموم دشمنان در داخل و خارج از کشور خواهد شد.

وی اظهار داشت: تشکل های مردمی باید برای برگزاری هر چه باشکوه تر سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و به منظور بزرگداشت اندیشه و تفکرات والای آن حضرت تلاش مضاعف کنند.

به گفته وی سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن اندیشه ها ، تفکرات و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) به نسل های امروز و آینده است.

در این جلسه برنامه ریزی لازم برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن این مراسم در روز 14خرداد و اعزام کاروان به مرقد امام صورت گرفت.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات