امام جمعه خرم آباد:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بسیاری از مشکلات کنونی از جمله سقط جنین، سیاست تک فرزندی و ازدواج دیرهنگام نیز ناشی از سبک زندگی غربی است.

 

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، افزود: اقدام امام در پایه گذاری انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند دورانی است که پیامبر اسلام (ص) پس ازمبعث، فرهنگ اسلامی را جایگزین فرهنگ جاهلیت کرد و امام خمینی (ره) توانست با ساقط کردن رژیم شاهنشاهی ، نظام جمهوری اسلامی را مبتنی بر اصل ولایت فقیه تاسیس کند.

 

وی با بیان اینکه امام راحل یک تحول جهانی به وجود آورد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) توانست بدون تکیه بر شرق و غرب و با تکیه بر خدا و مردم بزرگریت انقلاب جهان را پیروز کند چراکه امام بزرگوار ولایت فقیه را به عنوان بزرگترین و مستحکم ترین رکن انقلاب و نظام می دانست.

 

وی ادامه داد: ولایت فقیه مایه ثبات و اقتدار جامعه است و امروز دشمنان انقلاب اسلامی با آگاهی بربی بدیل بودن ولایت فقیه، این اصل را مورد هجمه قرار داده اند.

 

خطیب جمعه خرم آباد گفت: حرکت روبه جلوی ایران اسلامی به واسطه ولایت فقیه است چراکه پس از رحلت امام خمینی (ره) ، رهبر فرزانه انقلاب با اندیشه های والا و امام گونه خود کشتی انقلاب را به خوبی در مسیر رشد و تعالی هدایت کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی وجود رهبر انقلاب را یک نعمت بزرگ دانست و افزود: توطئه های بزرگ دشمنان با یک اشاره رهبر انقلاب خنثی می شوند همانگونه که در صحبت های اخیر ایشان مبنی بر ربوده شدن دختران در یک کشور آفریقایی، توطئه غرب ، سلفی ها و استبدادگران افشا شد.

 

وی تصریح کرد: امروز همگان وظیفه دارند اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) را که در رهبری تجلی یافته، شناخته و ان را در جامعه ترویج دهند و همه ما باید سبک زندگی شخصی رهبری را الگو قرار دهیم.

 

وی همچنین تبیین اندیشه ولایت فقیه و بازگویی جایگاه ولی فقیه برای مردم را ازمهمترین وظایف رسانه ها عنوان کرد و گفت: برای بجای آوردن شکر نعمت رهبری باید سخنان و رهنمودهای ایشان به ویژه در خصوص نامگذاری سال را جامه عمل بپوشانیم.

 

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز قیام 15 خرداد افزود: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در مبارزات ایران اسلامی بوده و یک قیام خالص، الهی و مردمی با رهبری امام خمینی (ره) بود که نتیجه آن در 22 بهمن 1357 نمایان شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین با بیان اینکه امروز بسیاری از مشکلات جامعه به واسطه ترک ازدواج است، گفت: بسیاری از مشکلات کنونی از جمله سقط جنین، سیاست تک فرزندی و ازدواج دیرهنگام نیز ناشی از سبک زندگی غربی است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات