انتقاد شدید امام جمعه ازنا از سفر معاون اول رئیس جمهور به لرستان /

امام جمعه ازنا گفت: معاون اول رئیس جمهور برای فراهم کردن مقدمات سفر رئیس جمهور و شنیدن و دیدن مشکلات به لرستان سفر کردند ولی با بی احترامی های انجام شده به امام جمعه و اصحاب رسانه، به لرستان سفر نمی کردند بهتر بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا هراتی مطلق در گفت و گو با لرستان خبر، اظهار کرد: اتفاقاتی که امروز از بدو ورود اسحاق جهانگیری به لرستان رخ داده نامناسب و دور از شان دولت بوده است.

 

وی افزود: به خاطر بی احترامی هایی که از سوی مسئولان استانی انجام شد در مراسم استقبال از معاون اول شرکت نکردم.

 

امام جمعه شهرستان ازنا بیان کرد: دیشب از فرمانداری، مسئولان شهرستان ازنا را برای استقبال از معاون اول ریاست جمهور دعوت کردند ولی امروز هیچکدام از مسئولان را به جلسه راه ندادند.

 

وی با اشاره به بی احترامی های انجام شده به اصحاب رسانه از سوی محافظان معاون اول رئیس جمهور گفت: این رفتارها به دور از شان مسئولان دولتی است و مسئولان دولتی باید سعه صدر داشته باشند و بدانند که نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام هراتی مطلق عنوان کرد: وقتی معاون اول، اصحاب رسانه را به جلسات راه نمی دهد و به خبرنگاران پاسخگو نیست و از طرفی مسئولان و امام جمعه را هم به جلسه راه نمی دهند پس برای چه کاری به استان سفر کردند؟

 

وی اظهار کرد: بر اساس شنیده های ما جهانگیری برای فراهم کردن مقدمات سفر رئیس جمهور و شنیدن و دیدن مشکلات  به لرستان سفر کردند ولی با رفتاری که ما دیدیم و به اصحاب رسانه پاسخگو نبودند و امام جمعه شهرستان ازنا را هم راه ندادند باید پرسید به لرستان سفر نمی کردید بهتر بود.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات