توهین و کتک کاری محافظان جهانگیری با خبرنگاران لرستانی /

لرستان خبر: در سفر معاون اول رئیس جمهور به لرستان ، محافظان وی به کتک کاری و توهین به خبرنگاران پرداختند و مسئولان ازنا را هم به جلسه راه ندادند

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز برای بازدید از آزاد راه خرم‌آباد اراک و کلنگ زنی ناموفق  و افتتاح چند طرح به لرستان سفر کرد که به محض حضور در  استان حاشیه هایی در حین مراسم صورت گرفت که به  دور از شان مردم لرستان و دولت تدبیر و امید بود.

 

شب گذشته در جلسه فرمانداری ازنا مقرر شد که برای مراسم استقبال از معاون اول رئیس جمهور، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل حاضر شوند که صبح امروز علیرغم حضور همه مسئولان در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ازنا، از حضور مسئولان به سالن جلسات  جلوگیری شد

 

حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق امام جمعه شهرستان ازنا در واکنش به این رخداد های بی سابقه از حضور در جلسه استقابل از معاون رئیس جمهوری خودداری کردند. چراکه معتقد بودند متاسفانه مسئولان امر، هیچ احترامی نگذاشته و حتی وقتی برای صحبت ایشان با جهانگیری اتخاذ نکردند.

 

پس از مراجعه معاون اول رئیس جمهور به مرکز استان خبرنگاران امیدوار بودند که حواشی به پایان برسد اما با ورود بالگرد حامل معاون اول و هیئات همرا اتفاقاتی رخ داد تا حواشی این سفر رنگ بوی خشونت آمیز تری به خود بگیرد چرا که پس از مباحثی که در خلال بازدید از آزاد راه خرم آباد اراک صورت گرفت، برخورد خشن فیزیکی و توهین آمیز  محافظان معاون اول رئیس جمهور با اصحاب رسانه، سبب بهت و ناباوری  تمامی خبرنگاران و افراد حاضر در محل شد.

 

پس از برخورد ناشایست در محل اجرا پروژه، معاون اول رئیس جمهور برای کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح بلوار بهارستان و خلیج فارس  در محل حضور یافتند و پس از دقایقی از شروع مراسم کلنگ زنی با وزش باد و افتادن بنر، مراسم نیمه کاره ماند و جهانگیری مراسم را ترک کرد.

 

پس از ناموفق بودن کلنگ زنی تقاطع طبق برنامه معاون اول رئیس جمهور به همراه هئیت همراه برای حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان به محل استانداری لرستان رفتند از همان ابتدای جلسه بحث ممانعت از حضور خبرنگاران در این جلسه مهم استانی مطرح شد و با قوت گرفتن این خبر در محل موجی از نگرانی خبرنگاران حاضر در محل را فرا گرفت.

 

مسئولان ومحافظان معاون اول رئیس جمهور که هنوز با خشونت و بعضا الفاظ رکیک استفاده می کردند بازهم از حضور خبرنگاران ممانعت به عمل آوردند که سبب ایجاد تشنج در استانداری و اعتراض خبرنگاران شد.

 

خبر های رسیده از محل استانداری حاکی از آن است که خبرنگاران در حال تهیه بیانیه و تدارک تجمع در محل هستند

 

نکته قابل تامل این که استانداری لرستان به عنوان نماینده رسمی دولت تدبیر و امید در استان هیچ واکنشی نسبت به این بی برنامه‌گی ها و حواشی نشان نداده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • میثم

    متنی پر از غلط املایی

  • بیرانوند

    با سلام لطفا از این اتخابات شورا یاران محلات هم گزارش تهیه کنید ببینید این مسئولین صندوق ها چه به احترامی هایی به مردم میکنند
    دیروز در مسجد الرسول پشته حسین آباد در حالی که حدود 500 نفر داخل مسجد بودن برای رای گیری مسئول صندوق که از مامورین شهرداری بودن بدون هماهنگی و به بهانه اینکه ساعت رای گیری تموم شده صندوق را به صورت پنهانی از درب پشتی مسجد خارج نمود در حالی که دیگر همکارانش در حال تعرفه دادن به مردم بودن و الان مقداری از تعرفه ها که دست مردم بودن در دست یکی از افراد هیت امنا مسجد هستن
    واقعا جای تاسف داره
    فیلم و تصاویر ضبط شده هم برای استانداری و فرمانداری نیز ارسال شده

نظرات