بیرانوند خطاب به جهانگیری /

لرستان خبر: در جلسه شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه لرستان خطاب به معاون اول رئیس جمهور ضمن ارائه درخواست های خود، گفت:‌ بحث برخوردی که با فرماندار شهرستان بروجرد شده، مناسب نبوده و انتظار ما این است که فرماندار به سمت خود برگردد.

به گزارش لرستان خبر، بهرام بیرانوند عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه لرستان خطاب به معاون اول رئیس جمهور، گفت:‌ بحث برخوردی که با فرماندار شهرستان بروجرد شده، مناسب نبوده و انتظار ما این است که فرماندار به سمت خود برگردد.

وی ضمن قدردانی از سیدحسن خمینی، اظهار کرد: تقاضای ما از دولت روحانی این است که منوچهر فراقی، فرماندار اسبق شهرستان بروجرد به سمت خود برگردد و مردم انتظار این را دارند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز خطاب به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، عنوان کرد: دولت باید توجه بیشتری به سه استانی که آمار بالای بیکاری در کشور را دارند، داشته باشد.

ایرج عبدی اضافه کرد: استان‌هایی که آمار بیکاری بالایی دارند امروز با مشکلات اجتماعی نظیر افزایش آمار طلاق، مهاجرت و بیکاری روبه‌رو هستند.

در ادامه نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت:‌ فاز چهارم کارخانه سیمان دورود نیازمند جابه‌جایی است که دولت باید در این زمینه همت کند.

عباس قاعدرحمت یادآور شد:‌ محور ازنا به شازند نیازمند اعتبار است که انتظار ما از دولت تأمین اعتبار این محور است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات