دبیر تشکل‏های جامعه اسلامی دانشگاه لرستان:

لرستان خبر: دبیر تشکل‏های جامعه اسلامی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه موضع ما در قبال دولت تخریب یا حمایت بی‌جا نیست، بلکه رصد عملکرد، رفتار و مواضع دولت به منظور نقد دلسوزانه از نکات منفی و تقویت نکات مثبت است، بیان داشت: در طول یک سال گذشته برخی از شعارهای انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی محقق شد که جای تقدیر دارد، اما برخی شعارها از قبیل رفع مشکلات اقتصادی در مدت 100 روز با گذشت یکسال تحقق نیافته و هنوز بهبودی در عرصه اقتصاد مقاومتی حاصل نشده است.

به گزارش لرستان خبر، میلاد بهمئی ظهر امروز در کنفرانس خبری تشکل‏های دانشجویی دانشگاه لرستان با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز خلق حماسه سیاسی 24 خردادماه در خرم‏آباد اظهار داشت: 24 خرداد 92 برگ زرینی در حیات 35 ساله انقلاب اسلامی و نمونه بارز ولایتمداری مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود.

 

وی ادامه داد: انتخابات سال گذشته با قانون‌مندی طی شده و با نظارت شورای نگهبان و پایبندی آن به اصول انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

دبیر تشکل‏های جامعه اسلامی دانشگاه لرستان با بیان اینکه تدابیر و هوشمندی مقام معظم رهبری موجب خلق این حماسه سیاسی شد، خاطرنشان کرد: مردم با آن همه فشار و تحریم پای صندوق‌های رأی آمدند و حماسه 73 درصدی را رقم زدند.

 

این مسئول یادآور شد: مردم عاشق و سرسپرده نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه هستند، حضور تکلیف‌گرایانه در صحنه تعیین سرنوشت، پاسخ کوبنده به تحریم‌ها، پیام اقتدار ملی و الگوی مردم‌سالاری دینی در سال 92 به گوش جهانیان رسید.

 

بهمئی با اشاره به اینکه موضع ما در قبال دولت تخریب یا حمایت بی‌جا نیست، بلکه رصد عملکرد، رفتار و مواضع دولت به منظور نقد دلسوزانه از نکات منفی و تقویت نکات مثبت است، بیان داشت: در طول یک سال گذشته برخی از شعارهای انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی محقق شد که جای تقدیر دارد، اما برخی شعارها از قبیل رفع مشکلات اقتصادی در مدت 100 روز با گذشت یکسال تحقق نیافته و هنوز بهبودی در عرصه اقتصاد مقاومتی حاصل نشده است.

 

وی ادامه داد: دولت‌ها باید براساس چارچوب اسلام، قانون اساسی، نیاز مردم و باید و نبایدها در مقابل دشمنان عمل کنند.

 

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه لرستان متذکر شد: امروز عملکرد دولت در عرصه فرهنگ ما را دلواپس کرده است، اینگونه عملکردها در مغایرت با حکومت اسلامی است، نقد ما نقد مبنایی به رئیس جمهور است که باید با احترام و تکریم با منتقدین دلسوز رفتار کنند.

 

بهمئی بیان کرد: امسال سال مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ است، آیا دولت زیاده‌خواهی و توهین مسئولان 1+5 را نمی‌بیند؟ ما خواهان نتیجه‌گیری مذاکرات به نفع ایران اسلامی هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور قول داده است که دولت فراجناحی با اصول اعتدال را تشکیل دهد، ادامه داد: ما با شور و شوق از سفر ریاست جمهوری به لرستان استقبال می‌کنیم؛ لرستان نیاز به ترحم ندارد و حق خود را مطالبه می‌کند و نیازمند تدابیر لازم جهت برطرف‌سازی مشکلات مربوط به پتروشیمی، جاده‌سازی، مسکن مهر و محیط زیست که تنها گوشه‌ایی از مشکلات این استان است، هستیم.

 

دبیر تشکل‏های جامعه اسلامی دانشگاه لرستان در پایان تأکید کرد: مسئولان باید خواست مردم را به منافع شخصی خود ترجیح دهند و به تملق‌جویی نپردازند و مشکلات را با دلسوزی حل کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات