جانشین جامعه اسلامی دانشجویان لرستان:

لرستان خبر: جانشین جامعه اسلامی دانشجویان لرستان گفت: تخریب کنندگان و حمله کنندگان به علامه مصباح هم نوای با غرب به این شخصیت گرانقدر انقلاب حمله می کنند و نگران مواضع انقلابی علامه هستند.

لرستان خبر، ایمان سعیدی در گفت و گو با لرستان خبر، اظهار کرد: متاسفانه در این روزها بازهم شاهد توهین ها و هجمه های زیادی علیه استاد علامه مصباح یزدی هستیم و بعضی از سیاسیون کشور نوک پیکان انتقاداتشان را به سمت این استاد گرانقدر نشانه رفته اند.

 

وی افزود: طی چند روز گذشته برخی افراد با بی حرمتی و سخنان ناشایست از قبیل متوهم ، متحجر و بیکار خواندن بعضی از علما سعی در تخریب چهره این عالم بزرگ در افکار عمومی داشته اند.

 

جانشین جامعه اسلامی دانشجویان لرستان بیان کرد: علامه مصباح در هر برهه ای از زمان که تشخیص دادند دولت ها از آرمانها و اندیشه های ناب امام خمینی (ره) فاصله گرفتند آن موقع ساکت نمی نشستند و با تمام وجود وارد صحنه می شدند و مواضعشان را اعلام می کردند.

 

وی تصریح کرد: افرادی که می گویند استاد مصباح در دولت قبل چرا ساکت بودند کافی است که نگاهی به موا ضع ایشان در دولت قبل بیندازند و ببینند که چگونه ایشان اولین فردی بودند که به مبارزه با جریان انحرافی به پا خواست واین جریان را همسان با اقدامات بنی صدر دانستند وحتی آن را خطرناک تر ار فتنه 88 خواندند.

 

سعیدی اظهار کرد: جای بسی تعجب است که این افراد سخنان امام بزرگوارمان، رهبر عظیم الشان انقلاب و علمای بزرگ را درباره ایشان نادیده می گیرند و خیلی زود فراموش می کنند.

 

وی عنوان کرد: البته این افراد چون توانایی آن را ندارند که با منطق و استدلالی قوی در مقابل سخنان ایشان بایستند شروع به تهمت و تخریب ایشان می کنند.

 

جانشین جامعه اسلامی دانشجویان لرستان بیان کرد: باید گفت علت این همه هجمه و توهین علیه ایشان چیزی جز مواضع صریح و انقلابی ایشان در دفاع از آرمانهای امام راحل نیست که بعضی تاب دیدن این را ندارند.

 

سعیدی افزود: تخریب کنندگان و حمله کنندگان به علامه مصباح هم نوای با غرب به این شخصیت گرانقدر انقلاب حمله می کنند و نگران مواضع انقلابی علامه هستند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات