فرماندار شهرستان دورود:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان دورود بیان داشت: نگاه ویژه این استان به خصوص پس از ورود مهندس بازوند به عنوان استاندار به سمت بخش خصوصی بوده است، چراکه توسعه هرچه بیشتر استان و شهرستان را می‌توان با ورود بخش خصوصی فراهم کرد.

به گزارش لرستان خبر، ماشاالله نعمتی شامگاه شنبه در همایش بزرگداشت 24 خرداد سالروز حماسه سیاسی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دورود و اعضای ستاد انتخاباتی تدبیر و امید در شهرستان دورود برگزار شد، گفت: در شرایطی که دشمنان با توطئه‌ها و تبلیغات خود به دنبال عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بودند، مردم ایران اسلامی متشکل از زن و مرد و جوان و پیر با مشارکت حداکثری خود، زمینه برپایی حماسه سیاسی را رقم زده و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

 

وی افزود: مردم با صفوف به هم فشرده پای صندوق‌های رأی آمدند و با انتخاب دولت تدبیر و امید، شور و شعور سیاسی خود را نشان دادند.

 

فرماندار دورود تصریح کرد: ملت ایران نشان داده‌اند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند.

 

این مسئول یادآور شد: این دولت موفقیت‌های بسیار ارزنده‌ای داشته است و از طرفی با چالش‌ها و موانع بسیاری مواجه است که به عنوان مثال می‌توان به تحریم‌های ظالمانه غرب و در رأس آن آمریکا اشاره کرد.

 

نعمتی ابراز کرد: دولت تدبیر و امید توانست با احترام متقابل و دفاع از منافع ملی، موتور محرک تحریم‌ها را متوقف کند.

 

وی با اشاره به موفقیت‌های دولت در عرصه‌های خارجی و داخلی، تصریح کرد: فضای امروز تعامل و همکاری است.

 

فرماندار شهرستان دورود با اشاره به برنامه پنجم توسعه که در سال‌های پایانی آن قرار داریم، عنوان داشت: متأسفانه در دولت‌های قبل اهداف و برنامه‌های که نقشه راه کشور ترسیم کرده است، به طور کامل اجرایی نشده و دولت تدبیر و امید بنا دارد، در ایام باقی مانده تا پایان مدت برنامه پنجم ضمن جبران عقب‌ماندگی‌های موجود، تورم را نیز به زیر 25 درصد کاهش دهد.

 

وی با اشاره به مصوبات کمیته توسعه و برنامه‌ریزی استان لرستان در خصوص شهرستان دورود، گفت: تکمیل و بهره‌برداری سد مروک در سال 93 یکی از این مصوبات بوده است.

 

فرماندار شهرستان دورود افزود: نصب گاردریل و تأمین روشنایی 18 کیلومتر از محور دورود خرم‌آباد، بهره‌برداری از پارک علم و فناوری، احداث سه زیرگذر در مناطق مهم و نیازمند شهرستان در این کمیته به تصویب رسیده است.

 

نعمتی در پایان با بیان احداث بندر خشک در شهرستان دورود، گفت: انتقال ایستگاه راه‌آهن به خارج از شهر و همچنین توسعه خطوط ریلی از دیگر مصوبات حائز اهمیت این کمیته بوده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات