فرماندار الیگودرز:

لرستان خبر: فرماندار الیگودرز با گرامیداشت حماسه سیاسی مردم ایران، گفت: سال گذشته در شرایطی که مردم وضعیت اقتصادی مناسبی نداشتند و فشار تحریم‌ها به اوج رسیده بود، ملت بزرگ ایران در انتخابات حضور یافته و حماسه‌ای بس عظیم خلق کردند.

به گزارش لرستان خبر، علی قربانی عصر شنبه در جشن انتظار و امید که در سالن سیمرغ برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات استاندار لرستان گفت: استاندار لرستان بدون توجه به حاشیه‌سازی آنها تنها به فکر عمران و آبادانی این استان است.

 

وی با اشاره به حماسه 24 خرداد سال گذشته، خاطرنشان کرد: سال 92 مردم با لبیک به مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافته و حماسه آفریدند.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، انتخاب حجت‌الاسلام روحانی را بینش سیاسی عنوان و تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی زدند و آنها را مأیوس کردند.

 

قربانی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در رابطه با تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و رخنه فرهنگی دشمنان، بیان کرد: امسال نیز با توجه به توطئه‌های فرهنگی دشمنان نامگذاری شده که در این راستا مردم باید وارد عمل شده و فرهنگ‌سازی کنند، چراکه در 35 سال گذشته فرهنگ و اعتقادات مردم به ویژه در دوران دفاع مقدس رمز پیروزی انقلاب و نظام بوده است.

 

در ادامه مراسم فرماندار الیگودرز با گرامیداشت حماسه سیاسی مردم ایران، گفت: سال گذشته در شرایطی که مردم وضعیت اقتصادی مناسبی نداشتند و فشار تحریم‌ها به اوج رسیده بود، ملت بزرگ ایران در انتخابات حضور یافته و حماسه‌ای بس عظیم خلق کردند.

 

وی در پایان ابراز کرد: دولت تدبیر و امید با سیاست و بینش اعتدال و گفتمان منطقی همراه با عقلانیت خروج از این بحران را در دستورکار قرار داد و در حال حاضر نیز شرایط هر روز روبه فزونی و به نفع ما پیش می‌رود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات