دقایقی پیش /

دکتر حسن روحانی که بنا بود برای سفری دو روزه به لرستان سفر کند دقایقی پیش وارد خرم‌آباد شد.

به گزارش خبرنگار لرستان خبر، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی دقایقی قبل وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد قرار گرفت.

در جریان استقبال از رئیس جمهوری جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند. علاوه بر معاونان پارلمانی، اجرایی و امور زنان رئیس جمهور در این سفر تعدادی از وزرا نیز دکتر حسن روحانی را همراهی می کنند.

مطابق آخرین اعلام صورت گرفته نمایندگان رئیس جمهور به شهرستانهای مختلف استان اعزام می شوند و در این راستا وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستانهای دورود و ازنا، وزیر آموزش و پرورش در شهرستان الیگودرز و وزیر راه و شهرسازی در بروجرد مستقر می شوند.

همچنین معاون امور زنان رئیس جمهور به شهرستان دوره چگنی، معاون پارلمانی رئیس جمهور به پلدختر، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستانهای سلسله و دلفان، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام به شهرستان کوهدشت و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز به شهرستان رومشکان سفر می کنند.

بنابر این گزارش دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 خردادماه مهمان مردم لرستان است. این استان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری است.

دیدار مردمی در محل ورزشگاه تختی خرم آباد، دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان، دیدار با منتخبان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات