رئیس شورای هماهنگی بسیج اقشار لرستان:

لرستان خبر: رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشارلرستان گفت: گروهک تروریستی داعش دست پرورده دنیای استکبار برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است و برای رسیدن به این هدف از افراد جاهل و تکفیری بهره می برند.

لرستان خبر، رئیس شورای هماهنگی بسیج اقشار لرستان:

"داعش" دست پرورده دنیای استکبار برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است

 

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشارلرستان گفت: گروهک تروریستی داعش دست پرورده دنیای استکبار برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است و برای رسیدن به این هدف از افراد جاهل و تکفیری بهره می برند.

 

 

 

به گزارش لرستان خبر کریم زینی وند در جلسه شورای هماهنگی بسیج اقشار لرستان که با حضور مسئولان بسیج اقشار استان در محل این دبیرخانه برگزار شد اظهار کرد: پس از حمله نظامی آمریکا به عراق برخلاف انتظارات، سیاست های جهوری اسلامی ایران در این کشور پیاده و حکومت شیعی در این کشور حاکم شد.

 

وی افزود: امروز تروریست های داعش با حمایت مالی عربستان، ترکیه و اردون و حمایت سرویس های اطلاعاتی بیگانه آمریکا، انگلیس و اسرائیل بدنبال ساقط کردن این حکومت هستند.

 

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشارلرستان با بیان اینکه ناکامی تروریست ها در سوریه فشارها را متوجه عراق کرده است بیان کرد: تروریست های داعش ماها در سوریه در حال حمله به مردم و دولت بودند ولی چون به جایی نرسیدند و در آنجا شکست خوردند به سمت عراق آمدند اما به زودی شکستی بزرگ می خورند.

 

زینی وند خاطر نشان کرد: گروهک تروریستی داعش دست پرورده دنیای استکبار برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است و برای رسیدن به این هدف از افراد جاهل و تکفیری بهره می برند.

 

وی تصریح کرد: بدون شک ایران تحت تاثیر تحولات عراق است؛ بنابراین می طلبد که موضع خود را در حمایت از حکومت عراق قاطعانه اعلام کنیم.

 

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشارلرستان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری مطالبات مردم استان از مسئولان توسط اقشار مختلف بسیج تاکید کرد و گفت: اقشار مختلف بسیج باید پیگیر و مدعی اجرایی شدن مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان باشند.

 

وی بیان کرد: اقشار مختلف بسیج با مسئولان استان در ارتباط هستند و از این رو باید مسئولان را برای پاسخگویی به مطالبات مردم دعوت کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات