معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور:

لرستان خبر: معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امروز داعش، عربستان و قطر به خاطر آبروی از دست رفته خود در سوریه به عراق یورش آورده اند و اگر فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر اعلام جهاد علیه تروریست ها صادر نمی شد؛ چه بسا بغداد در کمتر از 24 ساعت سقوط می کرد؛ چرا که تروریست ها تا 90 کیلومتری این شهر پیشروی کرده بودند.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام نصیری فرد امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید که توسط سازمان بسیج اساتید لرستان در دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان داشت: بدنبال فتوای آیت الله سیستانی یک میلیون و 250 هزار عراقی برای مقابله با تروریست های داعش وارد عمل شدند و قدرت تشیع را به رخ جهان کشاندند.

 

وی با بیان اینکه فتوای آیت الله سیستانی جهاد کفایی بود و اگر ایشان فتوای جهاد مطلق اعلام می کردند، قطعا شاهد حضور جمعیت بیشتری از مردم عراق برای مبارزه با تروریسم بودیم، افزود: متاسفانه غرب از قدرت معنوی جهان تشیع غافل است و نمی خواهد این قدرت را درک کند.

 

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امروز داعش، عربستان و قطر به خاطر آبروی از دست رفته خود در سوریه به عراق یورش آورده اند و اگر فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر اعلام جهاد علیه تروریست ها صادر نمی شد؛ چه بسا بغداد در کمتر از 24 ساعت سقوط می کرد؛ چرا که تروریست ها تا 90 کیلومتری این شهر پیشروی کرده بودند.

 

نصیری فرد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دنیا در یک پیچ تمدنی قرار دارد و مردم دنیا در حال رو برگرداندن از تمدن غرب هستند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب دو سال پیش این مسئله را مطرح کردند؛ اما در شرایطی که بهترین زمان برای تمدن سازی اسلامی بود، متاسفانه آن هایی که باید توجه می کردند، از این مهم غافل شدند.

 

وی افزود: اگر غرب امام صادق(ع) و قرآن را می شناخت، بهترین نسخه را برای سعادت دنیوی و اخروی ما می نوشت؛ اما متاسفانه خود ما از قرآن، نهج البلاغه و ائمه غافل هستیم و غربی ها هم به علت جهالت برای رفع تشنگی معنوی خود هر لجنی را که امثال اوشو، پائلوکوئیلو و مرلین منسون مطرح می کنند، سر می کشند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم از اساتید بسیجی نمونه حلقه های صالحین لرستان تجلیل شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات