نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امروز این نیرو مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جوهر اصلی سپاه پاسدان حرکت در محور ولایت است.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی روز چهار شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: جوانه های سپاه پاسداران در دل مردم تربیت یافته است و این نیرو با حمایت مردم از کیان ایران اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی ، نظامی، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی دفاع خواهد کرد.
 

وی اظهار داشت: در حال حاضر سپاه پاسداران در عرصه های اقتصادی ، فرهنگی و تهدید های دشمنان حضوری چشمگیردارد و امروز سپاه موجب شگفتی دوستان در دنیا و همچنین موجب خشم کفار شده است.
 

وی گفت: سپاه پاسداران تربیت شده مکتب امام راحل بوده و عزت اصلی آن ولایت مداری، مهربانی و ایثارگری ، سازی نا پذیری در مقابل دشمنان است .
 

حجت الاسلام میر عمادی فلسفه وجودی سپاه پاسداران را دفاع از نظام ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: این نیروی ارزشمند در در طول انقلاب در عرصه های مختلف حضور داشته و هم اکنون بخش عمده ای از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن توسط سپاه پاسداران خنثی شده است.
 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجربه ارزشمندی در دفاع مقدس دارد ، این نیرو تربیت شده ملت است و ثابت کرده که نرمش و ذلت پذیری را هرگز نمی پذیرد.
 

وی افزود: مقام معظم راهبری همیشه به سپاه توصیه کرده است که روی پای خود باشد و در هر زمینه ای خود کفا باشند .

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات