امام جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر گفت: انتظار مردم و مسوولان از تیم مذاکره کننده کشورمان با گروه 1+5 ، حضور با قدرت و عزتمندانه در عرصه مذاکرات و پیگیری حقوق مسلم کشور براساس منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

لرستان خبر، حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر افزود: مقام معظم رهبری طرف های مذاکره کننده با ایران اسلامی را به خوبی می شناسد و برهمین اساس تاکید دارند که شرط مذاکره این است که زمینه برای سوء استفاده کشورهای غربی فراهم نشود.
 

وی همچنین به تهاجم فرهنگی غرب اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهای غربی با ایجاد شبکه های ماهواره ای گسترده و متعدد به دنبال تامین منافع و مطامع شوم خود در سطح کشور هستند.
 

وی افزود: غربی ها با سرمایه گذاری هنگفت در این حوزه و تاسیس شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، به دنبال بی هویت کردن جامعه و توسعه و ترویج فرهنگ منحط غربی در جامعه هستند.
 

وی گفت: دراین زمینه حفظ هوشیاری و آگاهی مردم برای برخورد با این موضوع بسیار مهم است چراکه دشمنان سعی دارند از طریق فعالیت های تبلیغاتی و منفی در عرصه مجازی و ماهواره ای با اعتقادات و باورهای دینی مردم مقابله کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات