نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفت: در مذاکرات هسته‌ای هرچه جلوتر می‌رویم چهره زشت آمریکا مشخص می‌شود و ما متوجه می‌شویم آمریکا به دنبال زیاده‌خواهی و زورگویی است و نمی‌خواهد حق مردم ادا شود، اما آنها باید بدانند آینده از آن مسلمانان، دین اسلام و ... است.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: شیعیان اهل سنت دریافته‌اند بزرگترین دشمن برای آنها گروه‌های پسماند بعثی و گروه‌ تروریستی داعش است که جان و مال آنها را تهدید می‌کنند.

 

وی ادامه داد: نادیده گرفتن نظام مردم سالاری عراق یکی دیگر از اهداف مهم آمریکاست، بنابراین با اینکه آمریکا مدعی دموکراسی است، اما رأی آزادانه مردم عراق را قبول ندارد و برای رأی آنها ارزش قائل نیست.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: گروه‌ تروریستی داعش با حمایت آمریکا وارد عراق شده است و کارهای خود را ادامه می‌دهد، اما آمریکا این مسئله را می‌داند که گروه داعش برای آنها هم یک فرصت و هم یک تهدید است. فرصت به این منظور که می‌خواهند از طریق آنها به اهداف شومشان برسند و تهدید به این علت که می‌دانند گروه داعش در آینده برای آنها تهدید بزرگی است و نمی‌توانند آنها را کنترل کنند.

 

میرعمادی با بیان اینکه وحدت، اتحاد و هوشیاری رمز پیروزی مردم ایران است، اضافه کرد: اختلاف و تفرقه میان مسلمانان خواسته مهم آمریکاست، بنابراین آنچه موجب پیشرفت ما در ایران اسلامی شده، وحدت، یکپارچگی و تدابیر مهم مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به فتنه 18 تیر 1387 ادامه داد: فتنه 18 تیر فتنه‌ای بود که اساس جمهوری اسلامی را هدف قرار داد و فتنه‌گران می‌خواستند نظام را از بین ببرند، بنابراین برخی از این فتنه‌گران و افراد نامحرم پیاده نظام دشمن شدند و در داخل کشور فتنه به پا کردند.

 

وی تأکید کرد: خوشبختانه این فتنه با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و حضور بابصیرت مردم نقش بر آب شد و امروز کسانی که در فتنه 18 تیر نقش داشتند در غرب و اروپا به سر می‌برند.

 

میرعمادی بیان داشت: تدابیر سکاندار نظام جمهوری اسلامی سبب نجات کشور در 18 تیر شد، اما فتنه‌گران باید بدانند تا زمانی که این ملت در صحنه هستند تمام فتنه‌ها خاموش می‌شود، اما متأسفانه برخی فتنه‌گران داخلی عبرت نمی‌گیرند و دست‌بردار کارهای خود نیستند و همواره سخنان دشمنان را به زبانشان می‌آورند. آنها باید بدانند اگر اصرار بر این سخنان داشته باشند روزی این مردم با بصیرت پاسخ دندان‌شکنی به آنها می‌دهند که آن روز برای آنها بازگشتی وجود ندارد.

 

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: 247 زندانی جرائم غیرعمد در لرستان وجود دارد که خانواده‌های آنها چشم‌انتظار آزادی‌شان هستند، بنابراین مردم و روزه‌داران باید سعی کنند در جشن‌های گلریزان شرکت کنند، چراکه همه اعمال خوب در این ماه ثواب مضاعف دارند.

 

میرعمادی با اشاره به 14 تیر روز شهرداری، متذکر شد: کارهای شهرداری از آسفالت خیابان‌ها و معابر گرفته تا ایجاد غسالخانه‌ها بسیار زیاد است، بنابراین موفقیت شهرداری‌ها نیازمند همکاری مردم و حمایت شورای شهر است.

 

امام جمعه خرم‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه جوشش چشم‌های خیرات و برکات از سوی خداوند است که همه اعمال ثواب زیادی دارند، بنابراین مردم و روزه‌داران باید سعی کنند در کارهای خیر مانند کمک به یتیمان و نیازمندان پیشی بگیرند و در ساخت درب ورودی حرم امام حسن عسگری(ع) و سرداب امام زمان (عج) که توسط مردم لرستان ساخته و هدیه می‌شود، کوتاهی نداشته باشند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات