امام جمعه زاغه عنوان کرد

لرستان خبر: امام جمعه بخش زاغه گفت: هدف از تشکیل رژیم صهیونیستی، برهم زدن اتحاد مسلمانان و تامین منافع استعمار و استکبار جهانی است.

لرستان خبر، حجت الاسلام  والمسلمین مهدی عابدینی در گفتگو با لرستان خبر در زاغه، اظهار کرد: یکی از عواملی که حضرت امام خمینی(ره) انقلاب خود را بر اساس آن پایه ریزی کرد، مسئله چرایی رابطه رژیم شاه با رژیم صهیونیستی است.

 

وی افزود: حضرت امام (ره) اعتقاد داشتند، حکومتی که فلسفه تشکیل آن بر هم زدن اتحاد مسلمانان و ونماینده استکبار واستعمار برای تامین منافع آنان است نباید با حکومت ایران، ارتباط داشته باشد واین مسئله همواره یکی از اهداف انقلاب در دوره های زمانی مختلف بوده است.

 

امام جمعه زاغه بیان کرد: ماهیت و پشت پرده تشکیل اسراییل به تدریج برای ملت های  مسلمان منطقه و ازادی خواهان جهان مشخص شده و نیات پلید حکومت های مستکبر، در پشت پرده حمایت از این حکومت غاصب، مسئله اشکار ونمایانی شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عابدینی با اشاره به مسئله بیداری اسلامی تصریح کرد: بعد از حوادث منطقه، و روشن شدن ماهیت بیداری اسلامی، تحرکات سران این حکومت آپارتایدی برای حفظ منافع خود بیشتر شد و به تدریج دست پنهان استکبار برای  مدیریت انقلاب های منطقه نمایان تر شد که حوادث سوریه و عراق نمونه ای از این دخالت هاست.

 

امام جمعه زاغه اظهار کرد: زمانی که خیال سردمداران این رژیم، تا حدودی از بیداری اسلامی منطقه راحت شد و از سکوت دولت های عربی و به ظاهر مسلمان منطقه اطمینان کامل داشتند خود را برای حمله نظامی به باریکه غزه اماده کردند.

 

وی افزود: سازمان ملل و شورای امنیت که باید حافظ صلح جهانی باشند و ازملت های مظلوم و مستضعف دفاع کنند یا سکوت کرده و یا طرف رژیم صهیونیستی را گرفته اند.

 

حجت الاسلام  والمسلمین مهدی عابدینی تصریح کرد: برخلاف حکومت های خود فروخته منطقه ومستکبران عالم، ملت های مسلمان منطقه و ازادی خواهان جهان، قلبشان با ملت و ارمان فلسطین است.

 

امام جمعه شهرستان زاغه اظهار کرد: شاید تنها کشوری که از ابتدا بر سر آرمان فلسطین ثابت قدم مانده، حکومت جمهوری اسلامی ایران است که در راس محور مقاومت قرار گرفته و تمامیت ارضی فلسطین همیشه نقطه تقابل ایران و کشورهای استعمارگر و مستکبر است.

 

وی افزود: حوادث اخیر منطقه نشان دهنده، برنامه ریزی صهیونیست جهانی برای ضربه زدن به محور مقاومت و کشورهای اسلامی است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات