امام جمعه کوهدشت بیان کرد

لرستان خبر: امام جمعه کوهدشت گفت: افراطیون خشک مغز منطقه، به رهبری داعش و مدیریت کشور های مرتجع منطقه، فضا را برای حمله اسرائیل به غزه آماده کردند.

لرستان خبر، حجت الاسلام طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در کوهدشت اظهار کرد: جریان غم بار و تکان دهنده فلسطین، معلول فتنه های قدیم و جدید دشمنان الهی ودر راس آنها آمریکا شیطان اکبر و انگلیس شیطان اصغر و فرانسه و آلمان شیاطین اوسط است.

 

وی افزود: دلیل اصلی حمایت کشورهای غربی از حکومت اسرائیل منافع آنهاست که باید توسط رژیم صهیونیستی مدیریت و مواظبت شود واین حکومت غاضب نماینده تام الاختیار این حکومت ها در منطقه است.

 

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: کشورهای غربی برای ضربه به محور مقاومت، گروهک داعش را تاسیس کردند ودر این راه از حمایت های عناصر خشک مغز منطقه، تحت لوای خلافت اسلامی سود بردند.

 

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: یکی از اهداف دولت های غربی در حوادث اخیر منطقه، این است که جمهوری اسلامی ایران آسیب ببیند زیرا ایران حامی اصلی گروه های مقاوم در منطقه است.

 

امام جمعه کوهدشت اظهار کرد: حمله ناجوانمردانه اسرائیل در ماه رمضان به مردم روزه دار غزه نمونه ای از جنایت جنگی است که تحت حمایت آمریکا ودیگر دول غربی صورت گرفته است.

 

وی افزود: علت سکوت سازمان های بین المللی در حوادث اخیر بسیار روشن است چون که از خود استقلالی ندارند، واصلا موئسسین این حکومت ها در ابتدا، تا به حال، دول غربی هستند.

 

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: یکی ازاهداف تاسیس نهاد های بین المللی، کنترل کشور های جهان در ابعاد مختلف است که البته رسانه های بیداری و شنیداری نیز دراین راه به میدان آمده و حامی جریان استکبار هستند.

 

امام جمعه کوهدشت اظهار کرد: شبکه های اجتماعی در اینترنت هم به گونه ای طراحی شده اند که برای اثر گذاری بر بحران های هم سو با منافع غرب، مورد استفاه قرار می گیرند اما هر زمان که افراد به دنبال رسانه ای کردن حوادثی باشند که با منافع آن ها در تضاد است این شبکه ها قطع می شوند.

 

وی افزود: حمله اسرائیل به غزه در زمانی صورت می گیرد که جنبش مردمی حماس و جنبش فتح با هم دیگر پیمان راهبردی همکاری به امضا رسانده اند ویکی از اهداف این رژیم از تهاجم به غزه بر  هم زدن این پیمان می باشد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات