دبیر جامعه اسلامی لرستان:

لرستان خبر: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: این روزها شاهد قتل عام مردم مظلوم غزه هستیم و مدعیان حقوق بشر سکوت کردند و شاهد وقوع هولوکاست واقعی در غزه هستند.

لرستان خبر، میلاد بهمئی در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر اظهار کرد: متاسفانه بیش از 8 روز از قتل عام مردم مظلوم غزه می گذرد اما شاهد سکوت مجامه جهانی هستیم.

 

وی افزود: مدعیان حقوق بشر خود حامی قصاب غاصب منطقه هستند و با کمال بی شرمی حق را با اسرائیل می دهند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: هرچند بیش از 200 نفر از مردم مظلوم فلسطین به شهادت رسیده اند اما قدرت دفاعی مقاومت در ارسال موشک به شهرک های اسرائیل این رژیم نجس را به وحشت انداخته است.

 

وی عنوان کرد: قدرت موشکی مقاومت سبب شده اسرائیل دست به دامان مصر شود تا با رایزنی آتش بس اعلام کند اما مردم غزه قبول نمی کنند که رژیم منحوس اسرائیل هروقت خواست حمله کند و هروقت هم مایل بود آتش بس اعلام کند.

 

بهمئی با اشاره به نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک اظهار کرد: قدرت پوشالی اسرائیل بر همگان ثابت شده است و این رژیم به روزهای پایانی حیات خود رسیده است و حمایت های مالی اعراب و کشورهای غربی هم به جایی نمی رسید.

 

وی با اشاره به درپیش بودن روز قدس خاطرنشان کرد: امسالروز قدس متفاوتی در پیش داریم و حضور باشکوه مردم در تمام دنیا روز قدس امسال را متفاوت تر می کند

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات