امام جمعه خرم آباد عنوان کرد

لرستان خبر: امام جمعه خرم آباد گفت: به طور یقین، مسلمانان با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخ محکم و قاطعی را به این همه بی عدالتی و ظلم می دهند.

لرستان خبر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و عدالت اجتماعی از نظر امام علی(ع) اظهار کرد: استقرار عدالت و حفظ وحدت در جهان اسلام، یکی از مهم ترین اهداف و آرمان های والای حضرت علی (ع) بود و ایشان به همین دلیل 25 سال خانه نشین بودند و هرگز بر خلاف عدالت عمل نکرد و تسلیم هوای نفس نشد.

 

وی با اشاره به حکومت عادلانه امام علی (ع) در جامعه، افزود : امروز نیز الگو گرفتن از سیره رفتاری و حکومتی حضرت علی(ع) برای برقراری عدل الهی در جامعه ضروی است چراکه ایشان هیچگاه بر خلاف منافع و مصالح مردم و اسلام عمل نکردند.

 

امام جمعه شهرستان خرم آباد بیان کرد: امروز نیز همانند زمان صدر اسلام و دوران امامت امیر المومنین (ع) ، بزرگترین خطر در برابر جهان اسلام، جاهلیت ، آشوب طلبان مقام پرست و فتنه گران دنیا طلب هستند.

 

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه ملت مظلوم فلسطین، تصریح کرد: دور جدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه در آستانه روز جهانی قدس آغاز شده است.

 

حجت الاسلام میرعمادی گفت: در جریان جنایات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نواز غزه تا کنون بیش از صدها کشته و هزاران نفر مجروح شده اند.

 

وی با بیان اینکه امسال برگزاری باشکوه روز جهانی قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: فعالیت گروههای تروریستی و تکفیری در منطقه از جمله گروه داعش نیز محصول سیاست های استعماری و زورگویانه صهیونیست ها و استکبار جهانی است.

 

امام جمعه خرم آباد گفت : این گروه وحشی تکفیری برای ایجاد نا امنی در جهان اسلام و عملی کردن اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا شکل گرفته است.

 

حجت الاسلام میرعمادی افزود : گروه داعش به اسم اسلام در دنیای اسلام خشونت و خونریزی راه انداخته و مسلمانان را قربانی اهداف و نیات شوم خود می کنند.

 

وی با اشاره به لزوم اتحاد مسلمان در مقابل این گروه متحجر، تصریح کرد: گروه داعش مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است چراکه آنها قصد دارند از این طریق به اهداف و مطامع شوم و پلید خود در منطقه دست یابند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات