صدور بیانیه مشترک امام جمعه و فرماندار پلدختر /

لرستان خبر: امام جمعه و فرماندار پلدختر با صدور بیانیه ای مشترکی از عموم مردم مومن و ولایی این شهرستان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

لرستان خبر، در بیانیه حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ و ˈقدرت الله ترابی نژادˈ در روز دوشنبه، آمده است: روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
 

دراین بیانیه با اشاره به اینکه امسال شاهد حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی به نواز غزه و کشتار کودکان و زنان فلسطینی هستیم، تصریح شده، برهمین اساس، امسال حضور گسترده و باشکوه ملت های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس با هدف محکومیت این فجایع و ابراز انزجار از اقدام این رژیم غاصب از اهمیت بالایی برخوردار است.
 

در این بیانیه با تاکید بر اینکه روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است، آمده است: شیطنت های مغرضانه نظام سلطه و همراهی سران برخی کشورهای مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی، اهمیت برگزاری باشکوه و دشمن شکن روز جهانی قدس را دو چندان کرده است.
 

در ادامه این بیانیه تصریح شده ، روزجهانی قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در دنیا برافراشته شود و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همگام با مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم خواهند کرد.
 

در بیانیه امام جمعه و فرماندار پلدختر ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین، از عموم مردم مومن و روزه دار شهرستان پلدختر برای حضور دشمن شکن و قاطع در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت با ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین دعوت شده است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات