شورای راهبردی فرهنگی، معاونت فرهنگی دادگستری لرستان :

لرستان خبر: شورای راهبردی فرهنگی، معاونت فرهنگی دادگستری لرستان با صدور بیانیه ای عنوان کرد: چرا برخی باسکوت خود به این حملات وحشیانه چراغ سبز نشان می دهند وبه خصوص اتحادیه عرب و دولت مزدورمصر خود را به خواب خرگوشی زده وحتی با برخی اقدامات در جبهه رژیم جعلی و متجاوز صهیونیستی وبه نفع دشمنان اسلام اقدام می نمایند.

لرستان خبر، در این بیانیه  روز چهرشنبه آمده است: این روزها و در ماه مبارک رمضان شاهد حوادث دلخراش وناگواری از سرزمین مظلوم فلسطین می باشیم، رمضان خونین غزه در سکوت مزدورانه مصر واتحادیه عرب و مجامع به اصلاح حقوق بشری و از جمله سازمان ملل متحد به تاراج می رود .
 

این بیانیه می افزاید: در دورجدید تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی بایستی انسانهای آزاده و آزاداندیش درهرنقطه از دنیا با هر وسیله ممکن در حمایت ودفاع از مردم مظلوم مسلمان و خصوصا نواز غزه اقدام نمایند.
 

در بیانیه آمده است: باکمال تاسف دولت های متجاوز با اعمال قدرت از طریق امپراطوری رسانه ای درجهت موجه جلوه دادن اقدامات تجاوزکارانه خود وسانسور خبری وقایع ناگوار سرزمین های اشغالی هستند ، لیکن امروز شاهد اسلام آمریکایی در قالب گروهکهای تروریستی طالبان، تکفیری، داعش وغیره می باشیم و جنایات ضد بشری داعش روی شیطان را سیاه کرده است این گروهک های منفور ومتعفن به تحریک شیطان صفتان دوران و به نام اسلام در جهت تخریب اعتبار اسلام در جهان هستند.
 

در بیانیه آمده است: اکنون ای مسلمانان جهان به پا خیزید چون سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، مگر نه آنکه در آیات فراوانی حمایت از مظلوم ومبارزه با ظالم از جمله آموزه های موکد در دین مبین اسلام است، پس چرا برخی باسکوت خود به این حملات وحشیانه چراغ سبز نشان می دهند وبه خصوص اتحادیه عرب و دولت مزدورمصر خود را به خواب خرگوشی زده وحتی با برخی اقدامات در جبهه رژیم جعلی و متجاوز صهیونیستی وبه نفع دشمنان اسلام اقدام می نمایند.
 

این بیانیه می افزاید: جنگ صهیونیست ها علیه حماس و مردم غزه نیست بلکه علیه بشریت است ولیکن بیداری جهانی آزادیخواهان در سراسر جهان از شرق تا غرب موجبات شرمندگی ملت عرب را فراهم نموده است، مرتجعان عرب به عنوان غلامان حلقه به گوش امپریالیسم جهانی آبروی خود را برده اند واین لکه ننگ برای همیشه تاریخ بر پیشانی آنها خواهد ماند.
 

شورای راهبردی فرهنگی، معاونت فرهنگی دادگستری لرستان اذعان داشته: عرصه فضای مجازی هم عرصه دفاع است و بهره گیری از سایتها در آگاهی بخشی عمومی نوعی مقابله در برابر سانسور خبری امپراطوری رسانه ای مستکبران محسوب می شود امروز دوربین ها باید این فجایع غیر بشری را برای نسلهای آینده به ثبت برسانند که این اعمال اصلا ربطی به دین یهود ندارد بلکه مربوط به عده ای شیطان صفت و از خدا بی خبر صهیونیستی است.
 

در بیانیه ذکر شده: تنها کاری که صهیونیست ها میدانند حمله به زنان و کودکان بی دفاع مسلمان است اما خون این کودکان و مردم بی دفاع دامان رژیم غاصب اسرائیل را می گیرد و موجبات انحطاط و نابودی این دولت جعلی می گردد و مسلمانان با اتحاد می توانند این آرمان را کهˈ اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شودˈ را تحقق ببخشند.
 

در بخش دیگری از این بیانیه امده است: خوشبختانه امروز شاهد تظاهراتهای جهانی درحمایت از مردم مظلوم وبی دفاع غزه هستیم که نشان از بیداری وجدان آزادگان درتمامی قاره های جهان است، مردم سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز با حضور پر شور وشعور خود در روز جهانی قدس یکبار دیگر رژیم صهیونیستی را به چالش خواهند کشاند.
 

شورای راهبردی فرهنگی، معاونت فرهنگی دادگستری لرستان ضمن دعوت از عموم مردم دلاور و روزه دار ایران وبه خصوص مردم ولایتمدار وشهید پرور استان لرستان برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس و با اقتدا به مقام معظم رهبری والگوگیری از ورزشکاران دلیر ایرانی خواستار است با حضور حداکثری ، لرزه بر اندام نامبارک استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند وبا اتحاد با آزادگان جهان روزهای آزادی را برای مردم بی دفاع فلسطین رقم بزنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات