اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی لرستان:

لرستان خبر: اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی لرستان با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: روز قدس امسال را متمایز از سال های گذشته به نمادی برای برائت همه جهانیان و نه تنها مسلمانان از نظام سلطه و استعمار و استکبار جهانی و مولود نامشروع آن یعنی رژیم منفور صهیونیستی تبدیل کرده است.

لرستان خبر، در این بیانیه آمده است: روز قدس میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و نشانی ازعمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی ( ره ) است که بیانگراعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی میباشد.
 

این بیانیه می افزاید: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .
 

در بیانیه آمده است: آتش افروزی های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه و جنایات وحشیانه تروریست ها در سوریه و عراق که با حمایت جبهه استکبار و همراهی کشورهای مرتجع منطقه همراه گردیده، روز قدس امسال را متمایز از سال های گذشته به نمادی برای برائت همه جهانیان و نه تنها مسلمانان از نظام سلطه و استعمار و استکبار جهانی و مولود نامشروع آن یعنی رژیم منفور صهیونیستی تبدیل کرده است.
 

در بیانیه عنوان شده: جامعه کارگری و کارفرمایی تعاون گران و کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در آستانه روز جهانی قدس ، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همدوش با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و ندای مظلومیت، حق طلبی و آزادی خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار جهانی سر خواهند داد.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات