جامعه روحانیت پلدختر:

لرستان خبر: طی اطلاعیه‌ای جامعه روحانیت پلدختر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. در این اطلاعیه آمده است: شورای امنیت به عنوان یکی از سازمان‌های نظارتی و امنیتی که وظیفه برقراری صلح را در جهان برعهده دارد، به عنوان آلت دستی برای آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است.

لرستان خبر، جامعه روحانیت پلدختر در آستانه روز جهانی قدس طی بیانیه‌ای خواستار حضور پرشکوه  مردم در راهپیمایی روز جمعه شد.

 

در این بیانیه آمده است: جامعه روحانیت شهرستان پلدختر ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و ضمن ابراز همدردی با مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطینی از اقشار مختلف مردم می‍خواهد در راستای تبعیت از فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‍‌ای روز قدس را باشکوه خاصی برگزار کنند.

 

در ادامه بیانیه جامعه روحانیت آمده است: ‌مسلمانان منطقه باید با وحدت کلمه و با ایجاد فضای گفتمانی و رسانه‌ای ضدجنگ و خشونت، رژیم غاصب صهیونیست را وادار به توقف حملات و تجاوز کند، سایر کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای عربی نسبت به جنایات غزه باید واکنش جدی نشان دهند و سکوت را کنار بگذارند.

 

در بیانیه جامعه روحانیت با انتقاد از عملکرد مجامع بین‌المللی در قبال تحولات غزه تاکید شده است: شورای امنیت به عنوان یکی از سازمان‌های نظارتی و امنیتی که وظیفه برقراری صلح را در جهان برعهده دارد، به عنوان آلت دستی برای آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است و تا به حال در خصوص جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه واکنشی از خود نشان نداده است که این واقعا جای تاسف برای مدعیان حقوق بشر دارد.

 

این بیانیه همچنین تصریح کرده است: ملت ایران به عنوان بنیانگذار روز قدس و روز مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین در روز جمعه با حضور گسترده خود در راهپیمایی قدس، پیام مقاومت و حمایت ملت ایران را به دنیا اطلاع‌رسانی می‌کنند.

 

راهپیمایی روز قدس در پلدختر راس ساعت 12 ظهر از میدان شهید بهشتی آغاز و در مسجد جامع شهر پایان می‌پذیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات