فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به جنایت و وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر قدس گفت: نشانه های شکست حتمی و نزدیک رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ غزه آشکار است.

لرستان خبر، قدرت‌الله ترابی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به جنایت و وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر قدس و با بیان اینکه حضور پرشور و پررنگ مردم ایران در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی و امیدواری مردم مظلوم غزه می‌شود، با دعوت از مردم ولایت‌مدار پلدختر برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه، اظهار داشت: شکست رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ غزه حتمی و نزدیک است، به طوری که نشانه‌های آن آشکار شده است.

 

وی، ایجاد گروهک‌های تکفیری و گروه تروریستی داعش را نتیجه شکست رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ادامه داد: رژیم خوانخوار صهیونیستی برای مشغول کردن مسلمانان منطقه خصوصاً کشورهای مدافع فلسطین اقدام به تشکیل این گروهک‌ها کرده است.

 

این مسئول با اشاره به برپایی نخستین نماز جمعه در کشور به اهمیت جایگاه نماز جمعه و ائمه جمعه اشاره و عنوان کرد: وحدت و همدلی بین همه اقشار مردم دو دستاورد مهم نماز جمعه بوده است.

 

فرماندار پلدختر به نقش مهم و کلیدی ائمه جمعه و شرکت همه مدیران در نماز جمعه اشاره کرد و متذکر شد: شرکت همه سلایق سیاسی در نماز جمعه موجب رونق بیشتر نماز جمعه می‌شود.

 

ترابی‌نژاد، یکی از مطالبات مردم پلدختر از دولت را ساخت و تکمیل مصلای نماز جمعه عنوان و بیان کرد: پیگیر ساخت مصلای نماز جمعه پلدختر شهرستان هستیم و در این راستا تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا پایان شهریورماه کار سفت کاری آن تمام شود.

 

وی در پایان با دعوت از خیرین و مردم نیکوکار پلدختر برای ساخت مصلای نماز جمعه، گفت: کمک‌های مردم در کنار کمک‌های دولتی می‌تواند کار ساخت مصلا را تسریع کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات