مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

لرستان خبر: مدیر آموزش و پرورش بروجرد خواستار حضور پر شور و شعور فرهنگیان، دانش‌آموزان و دیگر شهروندان از اقشار مختلف مردم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شد و عنوان کرد: چشم جهانیان در این روز به حضور حداکثری ملت ایران اسلامی در راهپیمایی این روز دوخته شده است.

لرستان خبر، فرج الله شاهوردی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: افطار روزه‌داران فلسطینی در ماه مبارک رمضان با خون و موشک باران در حالی رخ می‌دهد که گویی مجامع بین‌المللی در خوابی مرگ‌آور فرو رفته و چشم و گوش را بر این همه قساوت بسته‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی اسلام اگر مسلمانی فریاد مسلمان دیگری را بشنود و به آن پاسخ ندهد، مسلمان نیست، ادامه داد: همگان موظفیم نه تنها به عنوان مسلمان، بلکه به عنوان انسانهای آزادیخواه و مخالف جنگ و کشتار، در برابر این همه بیعدالتی ایستادگی کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی امسال روز جهانی قدس از اهمیت مضاعفی برخوردار است، چراکه جلادان صهیونیستی در سکوت شرم‌آور مدعیان دروغین حقوق بشر دست به قتل عام کودکان و زنان فلسطینی میزنند.

 

این مسئول تصریح کرد: حکام عرب و سازمان ملل متحد نیز برخلاف موجودیت و هویت خود با سکوت در مقابل هجوم اسرائیل، مهر تأییدی بر این جنایات می‌زنند.

 

شاهوردی‌زاده اضافه کرد: در حالی که ملت ایران این جنایات به دور از انسانیت را که با سانسور شدید رسانه‌های خبری همراه است، برنتابیده و سیل خروشان حضور آنان در راهپیمایی این روز در حمایت از مسلمانان غزه دنیا را متحیر میکند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات