لرستان خبر گزارش می‌دهد

مردم لرستان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش لرستان خبر، روز قدس روز اسلام است، روزی که فریاد مسلمانان گوش ظالمان را پر میکند و جهان یکپارچگی و وحدت مسلمانان را به خوبی و در حمایت از مردم مظلوم غزه میبیند.

 

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ده‌ها هزار نفر از مردم استان لرستان با سردادن فریادهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از مردم مظلوم و تحت‌ ستم فلسطین به ویژه مردم بی‌دفاع غزه اعلام کردند.

 

 

19

 

 مردم دیار لرستان امروز همگام با سراسر کشور به میدان آمدند و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

 

*مردم شهرستان خرم‌آباد امروز در راهپیمایی روز قدس نوحه‌های محلی نظیر «غلتونن همه ده خاک خی وازون روزه/مسلمونون غزه (همه مسلمانان غزه در خاک و خون غلتان هستند این روزها» خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

8

*در جلوی صفوف به هم فشرده مردم خرم‌آباد حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

 

*حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امسال مردم خرم‌آباد حال و هوای خاصی به این راهپیمایی داده بود.

 

27

 

*حضور عشایر با لباس‌های محلی، ورزشکاران و ....امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بود.

*در استان لرستان بیش از 37 منطقه شامل شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌های پرجمعیت همزمان با سراسر ایران مردم فهیم و ارزشمند لرستان اقدام به برپایی مراسم روز جهانی قدس کردند.

 

*همچنین راهپیمایان با حمل تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

1

*مسیر راهپیمایی در شهر خرم‌آباد از میدان شهدای این شهر آغاز شده و راهپیمایان با گذر از مسیرهای مشخص شده در مصلای الغدیر خرم‌آباد تجمع کرده‌اند.

 

سخنران راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغات حوزه‌های علمیه کشور بود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات