استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: راهپیمایی امروز نشان داد که مردم مسلمان جهان به ویژه ملت ایران همواره پشتیبان مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه هستند و سکوت استکبار را در این زمینه سرکوب می‌کنند.

لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت:‌روز قدس همواره مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است از این‌رو این روز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

 

وی افزود: امسال روز قدس از حساسیت‌ خاصی برخوردار است زیرا رژیم صهیونیستی تا امروز بیش از 700 نفر از مردم بی‌گناه مردم غزه که بیشتر آنان زنان و کودکان بوده‌اند را به شهادت رسانده‌ است.

 

این مسئول یادآور شد: راهپیمایی امروز با هدف اتحاد و همبستگی بین تمام مسلمانان جهان در حمایت از مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین و غزه برگزار شده است.

 

استاندار لرستان تصریح کرد: آنهایی که امروز جنایات صهیونیست‌ها را برعلیه غزه مشاهده می‌کنند و سکوت کر‌ده اند باید مجازات شوند و به این اعمال ننگین خود پایان دهند.

 

لازم به ذکر است مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته از میدان شهدا به سمت سه راه اسدآبادی و مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات