فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: هیچ سانسور خبری نمی‌تواند شکوه حضور مردم ایران و دیگر کشورهای اسلامی و غیراسلامی را کتمان کرده و آن را نادیده بینگارد.

لرستان خبر، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: ملت ایران اسلامی امروز با حضور مثال‌زدنی و کم‌نظیر خود در راهپیمایی این روز، برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: مردم ایران با موقعیت‌شناسی دقیق و آگاهی از رخدادهای صورت گرفته در فلسطین اشغالی، با حضور در راهپیمایی این روز خشم خود را از جنایات صورت گرفته در نوار غزه به نمایش گذاشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این راهپیمایی با شکوه و بی‌نظیر در حقیقت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مزدوران صهیونیست و عمل به فرامین و منویات مقام فرزانه رهبری است.

 

پاپی‌نژاد ادامه داد: امروز یکی از گسترده‌ترین راهپیمایی‌های روز جهانی قدس با حضور دشمن‌شکن ملت ایران اسلامی برگزار شده و مردم با حضور فعال در عرصه به اسلام و بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای دین کردند.

 

پاپی‌نژاد عنوان کرد: دور اندیشی و بینش امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، امروز بیش از هر زمان دیگری به روشنی نمود یافته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات