امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و ارزشهای اسلامی و سنگر دفاع و پاسداری از مرزهای اعتقادی و تقویت باورهای دینی برای مقابله با تهاجم دشمن است و پایگاه تجدید هفتگی و پیوند ناگسستنی امت با ولایت است.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین ˈحسن ترابیˈ روزیکشنبه به مناسبت سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه در سال 58 به امامت آیت الله طالقانی افزود: نقش نمازجمعه درآگاهی و روشنگری به جامعه را بسیار حایز اهمیت است و اسلام بزرگترین جایگاه برای بیان مسایل سیاسی را ، نماز جمعه می داند.
 

وی همچنین اظهار داشت:در نماز جمعه مباحث دشمن شناسی تقویت می شود و مردم با ترفندهای دشمنان آشنا می شوند.
 

وی با اشاره به گذشت ۳۳ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی افزود: در این مدت بسیاری از توطئه های دشمنان از تریبون نماز جمعه و با حضور نمازگزاران خنثی شده و نماز جمعه جایگاه تبیین رسمی سیاست های نظام است که از سوی رهبری ترسیم می شود.
 

امام جمعه بروجرد همچنین گفت: اولین نماز جمعه به دستور امام راحل توسط مرحوم آیت الله طالقانی اقامه شد و به همین مناسبت اولین جمعه مردادماه به عنوان روز ملی نماز جمعه نامگذاری شده است.


وی اظهار کرد : ستاد نماز جمعه این شهرستان در چهار ماه نخست امسال بیشترین گزارش و تصویر را به سایت سراسری ستاد نمازجمعه کشورارسال کرده است.
 

امام جمعه بروجرد تجلیل از 12 جوان نخبه بروجردی در سطوح ملی و بین المللی و 12 جوان یاور، برگزاری مسابقه نوروزی از طریق سایت ستاد و سامانه پیامکی و اهداء جوایز به برندگان این مسابقه را از اقدامات ستاد نماز جمعه شهرستان در سالجاری عنوان کرد.
 

وی تجلیل از قهرمانان ورزشی و 3 هزار دانش آموز نخبه و ممتاز و برگزاری 17 نمایشگاه تخصصی از جمله نمایشگاههای عکس نمازجمعه و راهپیمایی 22 بهمن از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون را از دیگر فعالیتهای این ستاد عنوان کرد.
 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تامین 28 جهیزیه کامل، 48 سیسمونی برای خانواده های محروم ، زیر پوشش قرار دادن 750 خانوار مستضعف و پرداخت مستمری ماهانه، ارزاق، لوازم مدرسه را از عملکرد خواهران این ستاد برشمرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات