مدیر امور استان‌های نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

لرستان خبر: مدیر امور استان های نهاد رهبری در دانشگاه های کشور گفت: آمریکایی ها 80 دانشگاه بزرگ دنیا و دو سوم از پدران علوم مختلف را در اختیار دارند اما نتیجه اقدامات آن ها چیزی جز به هم ریختن دنیا نبوده است.

لرستان خبر، حجت الاسلام اسماعیل پوررضا امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد لرستان که در محل دانشگاه آزاد خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر اعلام سازمان ملل 200 میلیون نفر انسان در جنگ های روی داده در سراسر دنیا جان خود را از دست داده اند و این حاصل تمدنی است که امروز در غرب در حال فروپاشی است.

 

وی با بیان اینکه غربی ها با سه میلیون جاسوس، دنیا را به هم ریخته اند افزود: غربی ها به سبک امپراطوری های هزاران سال پیش عمل می‌کنند و به این افکار خود نیز افتخار می کنند.

 

مدیر امور استان های نهاد رهبری در دانشگاه های کشور هویت الهی و انسانی را سبب نگرانی غربی ها دانست و گفت: غربی ها هویت الهی و انسانی به اندازه‌ای تنزل داده‌اند که اگر کسی به دنبال این هویت باشد درست مثل کسی است که به‌دنبال فعالیت های هنری مانند نقاشی رفته است.

 

وی سیاسی کاری در دانشگاه ها را تنها به نفع انسان های کوچک دانست و بیان کرد: در برهه کنونی تنها باید به فکر این باشیم که پیشرفت کشور را در دانشگاه ها رقم بزنیم.

 

مدیر امور استان های نهاد رهبری در دانشگاه های کشور با بیان اینکه با توجه به رویکرد رهبر معظم انقلاب در مورد منتقدان دلسوز کشور نهاد رهبری در دانشگاه ها نگاه حداکثری به دانشجویان و اساتید دارد گفت: متاسفانه بعضا از جانب کسانی که از فضای دانشگاه شناخت ندارند و برخی مدیران ضربه خورده‌ایم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات