فرمانده نیروی انتظامی پلدختر:

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: خبرنگاران با انعکاس درست جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی سهم به‌سزایی در روشنگری مردم جهان ایفا کردند.

لرستان خبر، رضا داودی شنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهر با اشاره به مظلومیت مردم غزه گفت: خبرنگاران با انعکاس درست جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی سهم به‌سزایی در روشنگری مردم جهان ایفا کردند.

 

وی انعکاس درست مطالب، صداقت و درستکاری را از خصوصیات کاری یک خبرنگار برشمرد و عنوان داشت: خبرنگاران با انعکاس درست مشکلات و موانع نقش به‌سزایی  درتوسعه هر منطقه دارند.

 

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر با عنوان اینکه نباید در مخابره برخی خبرها آب به آسیاب دشمن ریخت، گفت: بنابراین نباید با ارسال خبرهایی که دشمن به دنبال آن است، بار روانی به کشور وارد کنیم.

 

وی افزود: خبرنگاران پلدختر از پرتلاش‌ترین و فعال‌ترین خبرنگاران هستند.

 

در این جلسه حجتالاسلام محمدحسن میرزایی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی پلدختر، با تشریح اهمیت کار خبرنگاری گفت: خبرنگاری زمان و مکان نمیشناسد و خبرنگاران از اقشار آسیبپذیر جامعه هستند.

 

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر با تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی پلدختر برای تقدیر از خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر از نیروهای پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی است که به خوبی وظایف محوله را انجام میدهد.

 

وی گفت: اصحاب رسانه به عنوان نبض تپنده جامعه عمل می‌کنند و با اطلاع‌رسانی به موقع، مسئولان و جامعه را نسبت به مشکلات و ناهنجاریها مطلع میسازند.

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح از خبرنگاران پلدختر تجلیل به عمل آمد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات