سردار نقدی در جمع مردم کوهدشت:

امروز کشور ما در مقابله با جنگ نرم قرار دارد و اگر کوتاهی کنیم، ایدئولوژی جدید دنیا به دست استعمارگران می‎افتد .

به گزارش لرستان خبر از کوهدشت، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جمع مردم شهرستان کوهدشت گفت: برخی تکنولوژی‎های که از اروپا و آمریکا وارد ایران می‎شوند، بسیار مخرب و برای جوانان ما زیان‏‌آورهستند، بنابراین خانواده‎ها و مردم باید در این خصوص همه توجه خود را به کار بگیرند.

وی ادامه داد: در کشور ایران سریال‎ها و برنامه‎های خوبی تولید می‎شود و با اینکه انتقاداتی بر آنها وارد است، اما اگر ما توجه کنیم، همین سریال‎ها و برنامه‎های کشور خودمان خوب و متنوع هستند و به خوبی می‎توانند، جایگزین برنامه‎های ماهواره بشوند، تا ما سراغ چیزهای دیگر نرویم و ضربه‎های کاری از سوی دشمن بخوریم.

این مسئول با تقدیر از زحمات شبانه‎روزی بسیجیان برای رفع معضلات کشور گفت: همه پیشرفت‎های کشور مدیون شما بسیجیان عزیز است، بنابراین عزتی که شما بسیجیان دارید، یک توفیق و پاداشت الهی است که خداوند متعال به شما بسیجیان داده است.

این مسئول یاد‎آور شد: داشتن رهبری باصلابت، با اقتدار و توانا که هر روز انقلاب را بالا‎تر می‎برد و توانای‎های مردم و بسیجیان کشور را نشان می‎دهد، از برکات خداوند است که ما داریم، زیرا بسیجیان مخلص و با نیت پاک همیشه به درگاه الهی پیروز و سربلند هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ نرم خاطرنشان کرد: امروز کشور ما در مقابله با جنگ نرم قرار دارد و اگر کوتاهی کنیم، ایدئولوژی جدید دنیا به دست استعمارگران می‎افتد.

وی بیان کرد: ما دو سال پیش سه کانال تلوزیونی داشته‎ایم، اما هم‎اکنون 23 کانال تلویزیونی با برنامه‎های متفاوت در کشور داریم که این اقدامات در راستای مقابله با جنگ نرم طراحی شده‎اند و نباید در مقابل شبکه‎های که دشمنان برای ما طراحی می‎کنند، کوتاهی کنیم.

سردار نقدی اضافه کرد: با صدا و سیما در حال رایزنی هستیم که تمام مناطق را با شبکه‎های تلویزیونی خودمان پوشش و برنامه‎های زیادی را برای مناطق مختلف کشور تدارک بدهیم، تا مردم از روی آوردن به سلاحی از دشمن که همان ماهواره است، پرهیز کنند.

این مسئول متذکر شد: درصدد این هستیم که برای سال 94 بودجه بیشتری از طریق دولت به صدا و سیما اختصاص یابد، زیرا باید شبکه‎های خودمان نیز سامان‎دهی و برنامه‎ها متنوع‎تر به مردم ارائه شود.

وی در خصوص رسالت بسیج، بسیجی و حلقه‎های صالحین گفت: اصل حلقه صالحین یک ارتباط است که بسیجیان باید با دیگران داشته باشند، بنابراین حلقه‎های صالحین باید اقشار مختلف مردم مانند معلمان، طلبه‎ها، کارمندان و... را پیدا و به آنها تذکرات لازم را بدهند.

رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: حلقه‎های صالحین باید گروهی و در حد 18تا 25 نفری باشند که با یکدیگر رابطه صمیمی داشته باشند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات