امام جمعه پلدختر :

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر گفت: صحبت‎های رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل خیلی منطقی و قانونی بود و رییس جمهور خیلی با احترام آنها را محکوم کرد و این خود برای غربی‎ها درسی بزرگ است.

لرستان خبر، حجت الاسلام 'علی محمد لروند' در خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان اینکه حضور رییس جمهور در سازمان ملل فرصت مناسبی برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است ، افزود: صحبتهای رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل خیلی منطقی و قانونی بود و رییس جمهور خیلی با احترام آنها را محکوم کرد و این خود برای غربیها درسی بزرگ است.
 

وی ، توهین نخست وزیر انگلستان به ملت ایران را در سازمان ملل محکوم کرد وگفت: سخنان نخست وزیر انگلیس به دلیل کینه از نظام اسلامی است.
 

خطیب نماز جمعه پلدختر به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: بهترین الگوی ازدواج آسان ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) است و راه میل و رغبت جوانان به ازدواج حذف تشریفات و تجملات و شرایط سخت و پرهیز از مهریه های سنگین است.
 

حجت الاسلام 'لروند' فراهم شدن زمینه ازدواج آسان جوانان در جامعه را مورد تاکید قرار دادو افزود: بسیاری از آداب و رسوم ازدواج که مانع ازدواج آسان جوانان ما می شود اسلامی نیست.
 

امام جمعه پلدختر معضلات و موانع بالا رفتن سن ازدواج را در بین جوانان چشم و هم چشمی ها، مهریه های سنگین، تجمل گرایی برشمرد و اظهار داشت: اینها از موانع فرهنگی ازدواج هستند که باید برطرف شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات