حجت الاسلام ذوالنور در دورود:

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا به دنبال زنده کردن گروه تروریستی داعش است.

 

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام ذوالنور در یادواره سرداران و 650 شهید هشت سال دفاع مقدس شهرستان دورود گفت: نباید تصور کنیم که آمریکا با شکل دهی جبهه تقابل با داعش به دنبال نابودی  این گروه تروریستی است بلکه این کشور به دنبال زنده کردن گروه تروریستی داعش است و اینگونه اقدامات را تنها برای توجیه افکار عمومی دنیا انجام می دهد.

 

وی با اشاره به جنایت های گروه تروریستی داعش و لگد مال کردن ناموس مسلمانان با جهاد نکاح افزود: امروز این گروه تروریستی پدران دختران مسلمان را مجبور می کنند تا دختران خود را برای جهاد نکاح در اختیار تروریست ها قرار دهند و با این حال شاهدیم دخترانی را که مقاومت می کنند تروریست ها می کشند و یا عده ای هم از دخترانی  که تن به این کار دادند خود پس از مدتی دست به خودکشی زده اند.

 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به توان نظامی کشورمان برای پاسخگویی به هرگونه تهدید نظامی از جانب آمریکا و اسرائیل گفت: اگر آمریکا و اسرائیل بخواهند موشکی به سمت ایران پرتاب کنند و منفجر شود قبل از آنکه گرد و غبار آن بخوابد گرد و غبار موشک ما در تلاویو بلند خواهد شد.

 

ذوالنور ادامه داد: اگر هر یک از موشک های بالستیک ایران به اسرائیل شلیک شوند می توانند این کشور را نابود کنند.

 

وی با بیان اینکه رمز موفقیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نه تجهیزات و ادوات نظامی بلکه ایمان و شهادت طلبی رزمندگان بوده است تصریح کرد: مناطق عملیاتی درهشت سال جنگ تحمیلی با حمایت بسیاری از کشورهای دنیا به یک نمایشگاه عظیم از تجهیزات و تسلیحات نظامی کشور عراق تبدیل شده بودند و از طرفی بخشی از نیروهای نظامی عراق از طرف کشورهای دیگر تامین می شدند به گونه ای که ما از 23 کشور اسیر گرفته بودیم؛ اما در نهایت روحیه ایثار و شهادت طلبی رزمندگان دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: به برکت مقاومت و پایداری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های علمی و نظامی دنیا مطرح شده است و شاهدیم که کشورمان همواره در یک طرف معادلات جهانی و منطقه ای قرار دارد.

 

ذوالنور بقای انقلاب اسلامی را در حمایت و حاکمیت رهبری و دوم بصیرت مردم وافزود: امروز دشمنان تضعیف ایمان و عشق به امام و رهبری را از طریق اینترنت و ماهواره مورد هدف قرار داده اند.

 

انتهای پیام /

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات