امام جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک گفت: این سفربسیار بزرگ دستاوردهای زیادی داشت که موجب خوشحالی و شادی دل مقام معظم رهبری و مسوولان و مردم شد و شجاعت رییس جمهور در مقابل آمریکا ستودنی است .

لرستان خبر، حجت الاسلام 'علی محممد لروند' روز شنبه در جمع مدیران شهرستان پلدختر اظهار داشت: اظهارات بسیار مهم و شجاعانه رییس جمهور در خصوص مسایل جهانی و خاورمیانه در مجامع بین المللی باعث رسوایی نظام سلطه شده و نشان دهنده محبوبیت نظام اسلامی را در افکار ملت های آزاده جهان است.


وی با بیان این که رییس جمهور کشورمان در این سفر با 9 رییس جمهور و پنج نخست وزیر ملاقات کرد گفت: سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل در کمال اقتدار و صلابت ایراد و قدرتمندانه و با نجابت از حق ملت ایران دفاع کرد.
 

امام جمعه پلدختر گفت: من از سوی مردم پلدختر شهر هویزه ثانی از مواضع مقتدرانه و بسیار خوب رییس جمهور کشورمان تشکر می کنم .
 

وی به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره و این هفته، را به سبز پوشان این نیرو تبریک و از تلاش ها و زحمات آنان در برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.
 

حجت الاسلام 'لروند' بر همکاری مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: امنیت حاکم برجامعه به همت نیروهای انتظامی و امنیتی به وجود آمده و بدون همکاری عموم مردم این مهم امکان پذیر نیست و زمانی امنیت پایدار در جامعه تحقق می یابد که مردم با نیروی های نظامی و انتظامی همکاری مستقیمی داشته باشند.
 

وی نیروی انتظامی را پناهگاهی مطمئن برای جامعه دانست و افزود: نیروی انتظامی وظایف خود را به خوبی انجام می دهد و باید قدر دان زحمات و فعالیت شبانه روزی و سخت این قشر بود.
 

وی با بیان این که امنیت و آسایس در کشور مدیون جان فشانی ماموران نیروی انتظامی است، گفت: تلاشگران نیروی انتظامی جان خود را برای ایجاد امنیت در کشور اهدا می کنندو مردم باید برای ایجاد امینت و آسایش در کشور با نیروی انتظامی همکاری کنند.
 

امام جمعه پلدختر از اقشار مختلف مردم خواست با نیروی انتظامی که مجری نظم و امنیت است همکاری تنگاتنگی داشته باشند زیرا نیروی انتظامی ایران امروز یک نیروی مقتدر و ارزشمند است که ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات