امام جمعه موقت بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه موقت بروجرد با اشاره به خدمات ارزنده سربازان گمنام امام زمان(عج)در وزارت اطلاعات افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) چشم بینای نظام مقدس اسلامی هستند و اعتقاد به هدفی که دارند آنان را خستگی ناپذیر کرده است.

لرستان خبر، حجت الاسلام ' احمد رضا غلامی' در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دین اسلام باعث آرامش خانواده می شود و خانواده متدین و دیندار با سبک زندگی اسلامی موفق تر می باشد.
 

به گفته وی عواطف و احساسات پاک بشر در خانواده سالم دینی رشد و شکوفایی پیدا می کند.
 

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با درایت و مدیریت دینی خود سبک زندگی اسلامی را معرفی و پیشنهاد می کند زیرا در زندگی به سبک اسلامی همه اعضای خانواده به یکدیگر احترام گذاشته و جامعه سالم و با نشاط را فراهم می کنند.
 

امام جمعه موقت بروجرد در بخش دیگری با اشاره به 26 ذی الحجه روز مباهله پیامبر اسلام(ص) افزود: حقانیت دین و حکومت دینی در روز مباهله پیامبر مشخص شد.
 

حجت الاسلام غلامی افزود: روز مباهله غلبه حکومت اسلام در جنگ نرم آن زمان بر حکومت ضد دینی بود.
 

وی اضافه کرد: امروز نیز انقلاب اسلامی ایران به رهبری مقام عظمای ولایت و رهبری حقانیت دین اسلام را ثابت کرده و دشمنان با همه ترفندها و توطئه ها راه به جایی نخواهند بد و سرانجام شکست خواهند خورد.
 

امام جمعه موقت بروجرد در بخش دیگری با اشاره به روز تربیت بدنی و ورزش گفت: جوانان این مرز و بوم با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر خود پرچم ایران و اسلامی را در جهان در رشته های مختلف ورزشی به اهتزاز در می آورند و باعث افتخار ملی ایران هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین غلامی افزود: اهمیت دادن به ورزش جامعه را با نشاط و سلامت می کند و جوانان و نوجوانان را برای ساختن آینده ایران اسلامی آماده می کند.


امام جمعه موقت بروجرد در بخش دیگری با تسلیت درگذشت پدر خبرنگار شهید ' محمود صارمی' افزود: احترام گذاشتن به پدران و مادران شهدا یک نوع تجلیل عملی از شهدا می باشد.
 

حجت الاسلام غلامی افزود: پدر شهید خبرنگار صارمی بعد از تحمل سالها داغ فرزندش به ملکوت اعلی پیوست و روحش به فزرند شهیدش پیوست.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات