شهردار دورود:

لرستان خبر: شهردار دورود گفت: یکی از مشکلاتی که برخی مسئولان با آن مواجه هستند تفاوت سیاست‎های کاری با مردم است، به نحوی که مردم به خصوص در بخش مدیریت شهری به جزئیات و بخش‎هایی که در زندگی روزمره خود با آن مواجه هستند، توجه بیشتری دارند و این در شرایطی است که مسئولان به دنبال نگاه کلان و پروژه‎های بزرگ هستند.

لرستان خبر، عزتالله چراغی دیشب در نشست با خبرنگاران شهرستان دورود با اشاره به برنامههای مدیریت شهری دورود، با بیان اینکه به دنبال انجام این اشتباه نیستیم، گفت: تمام تلاش خود را برای اجرای طرح بزرگ نمیگذاریم و چون قرار است برای مردم کار کنیم، باید بیشتر به دنبال رفع موانع و مشکلات کوچکی که همواره مردم با آن دست و پنجه نرم میکنند، باشیم و میتوان به طور تقریبی گفت که حدود 80 درصد تلاش ما را در این بخش انجام میشود.

 

وی با اشاره به روند طولانی بروکراسی در مجموعههای اداری و خدماتی بیان داشت: این مشکل در مجموعه شهرداری نیز هست و به خصوص بیشتر در بخش شهرسازی شهرداری احساس میشود، به دنبال رفع این مشکل برآمدیم و در این خصوص 150 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات و اتوماسیون اداری در بخش شهرسازی اختصاص داده‏ایم و با خرید این تجهیزات به میزان زیادی زمان بروکراسی اداری کاهش می‏یابد.

 

چراغی با بیان اینکه مشکل اصلی طولانی‌شدن زمان بروکراسی اداری و ارائه خدمات به شهروندان مراجعه‌کننده به شهرداری، سنتی اداره شدن مجموعه شهرداری دورود است، گفت: مهمترین ابزار شهرداریهایی که سنتی اداره میشوند، نیروی انسانی است. با این شرایط از ابتدای دوران مدیریت خود به دنبال استفاده درست از تمامی منابع انسانی موجود در شهرداری دورود بوده‌ایم.

 

شهردار شهر دورود در خصوص مشارکت شهروندان با شهرداری ادامه داد: یکی از اصول شهرداریها مشارکت مردم است و به همین منظور کمیتهای را در شهرداری دورود، شامل سه معاون و کارشناسان شهرداری و دو نفر از اعضا و کارشناسان شورای شهر تشکیل دادهایم تا همه اقدامات شهرداری در این شورا مطرح و در خصوص آن تصمیمگیری شود.

 

وی ادامه داد: به همه شهروندان اعلام کردهایم که درب این کمیته به روی همه نخبگان، اساتید، خبرنگاران و آحاد مختلف جامعه باز است و میتوانند با حضور در این کمیته اعلام نظر کنند، ضمن اینکه تاکنون جلسات جداگانهای با گروههای مختلف برگزار شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات