بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت

اگر سعودی‌ها چنین اشتباه بزرگی مرتکب شوند و آیت الله شیخ النمر را اعدام کنند، هیچ سعودی و هیچ مکان وابسته به عربستان در منطقه در امان نخواهد بود و باید بدانند که با اعدام «شیخ النمر» با دست خود گورستانی را برای خود مهیا خواهند کرد.

 

 

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت:

 

بسمه تعالی

 

قال الله تعالی : و ما نقموا منهم الا أن یؤمنوا بالله العزیز الحمید

 

"آنها هیچ ایرادی بر مؤمنان نداشتند جز اینکه به خداوند عزیز و حمید ایمان آورده بودند"

 

سرزمین حجاز این روزها، بیداری جدیدی را با حضور شیعیان اهل بیت تجربه می‌کند و این جنبش به زودی قدرت روبه زوال آل سعود را به لرزه درآورده و سرنگون می‌ کند.

 

خبر تأیید حکم اعدام روحانی بزرگوار، آیت‌الله نمر باقر النمرموجب تأسف و نگرانی شدید ما گردیده گر چه شهادت در راه مبارزه با ظلم و طاغوت برای تمام علما و شیعیان حقیقی افتخار است اما تأسف ما از آن باب است که حکومت آل سعود به جای تمسک به عدالت و رفتار حسن با شهروندان خود به اعمال خلاف مروت دست می‌زند.

 

حکم اعدام این روحانی مبارز و مظلوم برای همه‌ی شیعیان و مسلمانان آزاده موجب تأثر و تأسف شدید است. روحانی که بدون هیچ گناهی از سوی حکام کشور عربستان محکوم به اشد مجازات شده است هرگز سلاحی علیه دولت به دست نگرفته و عامل کودتای نظامی نبوده است. اگر سعودی هاچنین جنایت بزرگی  را مرتکب شوند، مطمئن باشند عواقب آن را خواهند دید.

 

حکم ظالمانه علیه شیخ النمر پس از آنکه وی حقوق شیعیان عربستان را مطالبه کرد و خواستار تغییر مواد درسی و ساخت مراقد ائمه اطهار(ع) در بقیع شد، صادر شده است پس به صراحت می گوییم از آنجایی که حکم اعدام شیخ نمر توسط وزارت کشور سعودی صادر شده است یک حکم صرفا سیاسی است و درجه و اعتبار حکم قضایی را ندارد .

 

ما دانشجویان بسیجی شهرستان کوهدشت ضمن محکوم نمودن حرکات وقیحانه حکومت آل سعود از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم با بهره گیری از روابط دیپلماتیک وظرفیت های موجود جمهوری اسلامی ایران مانع از اجرای این حکم ننگین گردد.

 

و در آخر اعلام می داریم که اگر سعودی‌ها چنین اشتباه بزرگی مرتکب شوند و آیت الله شیخ النمر را اعدام کنند، هیچ سعودی و هیچ مکان وابسته به عربستان در منطقه در امان نخواهد بود و باید بدانند که با اعدام «شیخ النمر» با دست خود گورستانی را برای خود مهیا خواهند کرد.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات