پیگیری های لرستان خبر نتیجه داد/

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ضارب طلبه آمر لرستانی عصر امروز در یک عملیات پیچیده شناسایی و دستگیر شد و در لحظات نخست دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و اسباب جرم که قمه بود نیز کشف و ضبط شد.

سردار محمد قنبری در گفت و گو با "لرستان خبر" اظهار کرد: ضارب طلبه آمر لرستانی عصر امروز در یک عملیات پیچیده شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: فرد ضارب در لحظات نخست دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و اسباب جرم که قمه بود نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ضارب اکنون در بازداشتگاه است و پرونده وی در حال تکمیل شدن است.

 

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام محسن میرزایی(بهرامی) طلبه خرم آبادی شامگاه پنجشنبه در خیابان مطهری خرم آباد با صحنه ای غیراخلاقی روبه رو شده که به نزدیک ماشین فرد انجام دهنده آن عمل غیراخلاقی رفته و تذکر لسانی می دهد.

 

 بعد از تذکر لسانی این طلبه  چند نفر از اراذل به طلبه حمله کرده و یک نفر از پشت وی را گرفته و چند نفر دیگر با قمه حمله می کنند و قصد وارد کردن ضربات قمه به سمت قلب این طلبه آمر به معروف را داشتند که وی دست خود را سپر کرده و مانع اصابت ضربات به قلب خود می شود.

 

بعد از اینکه تا نیم ساعت اورژانس حاضر نمی شود  به طلبه آمر به معروف امدادرسانی کند و خون زیادی از وی می رود، توسط مردم با موتور به بیمارستان "عشایر" خرم آباد انتقال داده می شود  که با رفتار زننده و توهین های پرسنل و پزشکان این بیمارستان مواجه می شود و بیمارستان از پذیرش وی خودداری می کند که سپس دوستان وی او را به بیمارستان "شفا" خرم آباد انتقال می دهند و مورد عمل جراحی قرار می گیرد  و بعد از بستری شدن دو روزه در بیمارستان مرخص شد و اکنون حال عمومی وی مناسب است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات