امام جمعه خرم‌آباد:

لرستان خبر: امام جمعه خرم‌آباد گفت‌: حرکت علمی و هسته‌ای ایران نباید متوقف یا کند شود و باید از ظرفیت غنی‌سازی به میزان لازم استفاده شود. ما مسئله هسته‌ای و غنی‌سازی دکوری را نمی‌خواهیم بلکه ملت ایران نیازمند به این فناوری هستند. این هشداری به مذاکره¬کنندگان هسته¬ای است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مذاکرات هسته‌ای یک مسئله مهم، حساس و حیاتی است که باید تا سوم آذرماه به سرانجام برسد.  علی رغم  اینکه در این مذاکرات ایران به تعهدات خود عمل کرده اما آمریکایی‌ها نه تنها به تعهدات خود پایبند نبوده بلکه تحریم‌ها و تهدیدهای جدیدی را علیه ایران لحاظ کرده‌اند.

 

امام جمعه خرم آباد افزود: آمریکا دشمن همیشگی ملت ایران است و نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد. آمریکا باید بداند که مردم ایران در برابر ظلم و زور می ایستند و هرگز تسلیم نمی‌شوند چراکه پرورش‌یافته مکتب امام حسین(ع) هستند.

 

وی عنوان داشت: مذاکره‌کنندگان ایرانی ضمن برخورداری از حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب، باید خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری و دولت آن را تعیین کرده‌اند، در این مذاکرات لحاظ کنند.

 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه باید در مقابل آمریکا با قدرت صحبت شود، افزود: ما هیچ نیازی به غرب نداشته و نداریم و تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران برندارند، ملت ایران هیچگونه تعامل و آشتی با آنها نمی‌کنند.

 

میرعمادی ضمن تقدیر از مردم لرستان به دلیل عزاد‌اری‌های کم‌نظیر و پرشور آنها در تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: امسال عزاداری‌های اباعبدالله‌الحسین(ع) در لرستان از نظر محتوای نوحه‌ها، اشعار حماسی، اشعار انقلابی و ... الگو بوده است.

 

وی یادآور شد: راه نجات و سعادت مردم در تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت است که این خود پیام عاشورای حسینی است. رمز جاودانگی نهضت امام حسین اخلاص، معنویت، فداکاری، ایثار و ایستادگی است که این پیام‌ها در عزاداری‌های مردم نمایان شد.

 

میرعمادی خاطرنشان کرد: امروز عشق به امام حسین جهانی شده است و مردم دنیا با الگوگیری از امام حسین در مقابل ظلم و ستم قیام می کنند.

 

امام جمعه خرم‌آباد متذکر شد: بصیرت، دشمن‌شناسی و شناخت دشمنان یزیدی زمان، وجه مشترک عزاداری‌های داخل و خارج از کشور است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات